NL1PDV Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Hallo, Ik heb hier iets zeer vreemds .. Ik heb hier 2 laptops en 1 pc staan. Nu op alle drie reeds windows xp prof met SP3 erop gezet .. Draait allemaal lekker niets aan de hand. Nu het volgende ik wil ze alle drie in mijn eigen netwerk hangen .. Dus wat heb ik gedaan , de werkgroep op alle 3 aangepast . Er gebeurt van alles tenminste moet de pc's opnieuw opstarten voor de nieuwe werkgroep. Maar kan negrens vinden als ik op mijn netwerklocatie's druk dat er een pc of een laptop extra inhangt .. Als ik bv vanf mijn pc ping naar de laptop is ditr geen enkel probleem , ook als ik in "zoeken" ip nummer ingeef vind ie deze en warempel kan ik daar ookalles doen dus bestanden kopieeren etc etc .. Maar waarom zie ik op mijn laptop geen laptop en pc in mijn netwrklocatie ?? visa versa bij de andere laptop en pc ?? Alvast hartelijke dank voor de hulp M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Puch Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Heb je de mappen/schijven gedeeld gezet? Indien ja start => uitvoeren Typ \\naam_van_pc Dan zal je de gedeelde mappen op die pc zien iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Crest Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Firewall van een of ander antivirus leverancier actief?
NL1PDV Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Geplaatst: 27 juli 2008 Puch, Na nieuwe installatie op pc en laptop nu te zien ?? ja vraag me niet waarom maar zie ze weer .. dat was dus een zondag naar de kloten maar het werrkt weer zoals ik wil.. gr Peter M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen