Ga naar inhoud


RIP 400s...


Golfdiesel

Aanbevolen berichten

Hmm shit lijkt er toch op dat mijn 400s de geest heeft gegeven.

De 2e tuner doet niets meer smirk

Ik heb de kabels achterop al verwisseld, maar dat heeft niets uitgehaald. Ik heb ook de diseqc's omgewisseld en dat heeft ook niets uit gemaakt.

Ik zou nog andere LNB's kunnen proberen, maar dat zal ook wel niet zo veel effect hebben.

 

Dus waarschijnlijk toch op zoek naar een andere ontvanger... Maar goed welke Twin tuner PVR te kopen. Ik wil in ieder geval een toestel hebben op basis van Linux.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de Dreambox besteld.

Afweging was gedeeltelijk de iets lagere prijs en het feit dat de ipbox 9000 nog niet zo lang op de markt is en ik toch nog steeds een nare bijsmaak heb bij DGstation... De arrogantie van die Koreanen heeft er bij voor gezorgd dat ik niets meer van ze wil hebben.

 

De dreambox zal ook nog niet perfect zijn, maar omdat deze al wat langer op de markt is zijn de ergste problemen al uit de software.

 

 

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Golfdiesel
Ik heb de Dreambox besteld.
Afweging was gedeeltelijk de iets lagere prijs en het feit dat de ipbox 9000 nog niet zo lang op de markt is en ik toch nog steeds een nare bijsmaak heb bij DGstation... De arrogantie van die Koreanen heeft er bij voor gezorgd dat ik niets meer van ze wil hebben.

De dreambox zal ook nog niet perfect zijn, maar omdat deze al wat langer op de markt is zijn de ergste problemen al uit de software.



Das jammer :(, zeker omdat we nu met IPbox niet afhankelijk zijn van de ontwikkeling van de koreanen wink. Waar ik n elk geval wel een goede samenwerking mee ondervind wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het verleden heb ik contact gezocht met DGS maar ze antwoorden niet op emails. Ik heb één keer contact met ze gehad en dat is gelukt door te liegen... Ik heb gezegd dat ik bij een groot bedrijf werkte en dat we interesse hadden in het aankopen van grote aantallen ontvangers maar dat er nog wat problemen waren met de test modellen die we gekocht hadden. Nou toen stond er meteen 3 man te stuiteren om mij te helpen...

 

daarbij komt ook dat de hardwarematige kant van de ontwerpen van DGS nou ook niet echt je van het is.

Toegegeven, Dream heeft ook de nodige problemen gehad met het ontwerp van de voedingen, maar dat is de laatste tijd veel beter geworden.

Voor de 500 met een externe voeding is een nieuwe voeding beschikbaar en de 7025+ heeft ook een betere voeding gekregen.

 

Ik heb net iets te veel problemen met koreaanse producten gehad dan mij lief is. Je kan best goede producten in China en Korea laten maken maar je moet er wel het liefste een Europeaan bij zetten die de kwaliteit in de gaten houdt.

 

Al met al moet ik wel zeggen dat ik nog geen sat ontvanger ben tegen gekomen waarvan je echt blij wordt als je de binnenkant bekijkt.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...