Ga naar inhoud


oslink


Gast

Aanbevolen berichten

een goedeavond heren.

vandaag mijn nieuwe oslink aan gehad.

die ik nu wil gaan proberen.

weet iemand waar de dat schakelaartje voor is.

wat er op zit.

want natuurlijk zat er geen beschrijving bij.

voor 129 euro vondt men het teveel moeite.

om dat even op een papiertje te zetten.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


jouw oslinkversie ken ik zo niet maar ik kan me voorstellen dat het een aan/uit schakelaar is. Als je namelijk je oslink aansluit en je deco aanzet en dan read signature doet heb je veel kans dat de 1e keer er niets gebeurd! Dan moet je je stroomvoorziening van je oslink even eraf halen, dan je deco even uitzetten, dan je deco weer aan (terwijl de oslink met zijn pennen wel in je printplaat zit) dan de stroom weer op je oslink en dan opnieuw read signature doen! (zodra je trouwens je stroom even eraf haalt krijg je het readsignatureveldje vol met FFFFFFen) Als je het nu goed gedaan hebt krijg je wederom het readsignaturschermpje met daarin o.a Thomsom en nog wat cijfers/letters, dan is ie goed aangesloten en kun je je flash uitlezen om je dsxstring op te zoeken. Vandaar dus dat ik denk dat dat schakelaartje een "luxe" voorziening is om je stroom in en uit te schakelen zodat je niet je stekker er uit hoeft te trekken.

 

Groeten, John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff... zeker een hoop geld, vreemd ze zijn toch overal voor 99 euro te koop? incl. voeding en kabel.

 

Dat schakelaartje is er om de Oslink aan/uit en tevens te resetten.

Het wil n.l weleens voorkomen dat hij niet in 1 keer pakt.

Schakel dan even de oslink uit en aan en schakel tevens de decoder uit/aan.

Nu weer op read signature drukken en veelal heb je dan kontakt.

 

Suc6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...