Gast Geplaatst: 9 april 2001 Geplaatst: 9 april 2001 Hoi,<BR>Ik ben een leek op dit gebied en hoop dus dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een Nokia MM 9600 en een originele Irdeto smartcard. Ik heb zojuist een Phoenix Programmer aangeschaft die ik serieel aan de pc kan hangen. Wat voor software heb ik nodig om de kaart te programmeren? Waar kan ik de nieuwste codes vandaan halen? Ik wil gewoon graag "leuke" dingen met dat spul kunnen doen, maar moet even op weg geholpen worden.<BR>alvast BEDANKT!!!!!
alfadude Geplaatst: 9 april 2001 Geplaatst: 9 april 2001 Wat jij moet hebben is cardwizard of zoiets.<BR>Dan moet je bij provider 00 de chids<BR>fffe<BR>fff3<BR>fff5<BR>toevoegen als dat is gebeurd kan je ongeveer een dagje alle nederlandse zenders bekijken die in irdeto uitzenden..<BR>Wel oppassen.. Je kan met deze soort experimenten je kaart heel gemakkelijk verneuken..<BR>Probeer eerst hier nog wat rond te zoeken voor achtergrondinfo..<BR>Bye AlFaDuDe Quo signo nata es?
adje Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 hier nog een kleine tip je moet ook veel zoeken en lezen dan weet je al de helft en<BR>je kan ook nog firecard gebruiken vind ik pers makkelijker<P>groeten adje
Aanbevolen berichten