Gast Pelé Geplaatst: 28 juli 2008 Geplaatst: 28 juli 2008 Mijn ontvanger is een Technomate 7755 2VA-2CI met de CI module van TV Vlaanderen. TV Vlaanderen heeft zijn zenders verplaatst maar mijn ontvanger wil ze maar niet vinden zelfs als ik hem laat zoeken op de specifieke frequentie van de transponder. De andere zenders ontvang ik zonder probleem. De kwaliteit van de ontvangst van de transponder in kwestie, 12721 Mhz, is nihil. Vermits deze frequentie aan het einde van de band ligt vraag ik me af of het mogelijk is dat ik een LNB heb dat zover noet rijkt (of die defect is). De vraag is dus: is het mogelijk dat het vervangen van mijn (single) LNB het probleem kan oplossen. Bedankt!
Gast AAley Geplaatst: 28 juli 2008 Geplaatst: 28 juli 2008 is je zenderlijst niet volgeraakt? je hebt de transponder waarschijnlijk ook niet goed toegevoegd als u geen signaal krijgt, misschien dat je op alsat co uk een zenderlijst vind voor uw 7000 serie
Gast Pelé Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Probleem opgelost na vervanging van de LNB. Bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen