Getyours2008 Geplaatst: 28 juli 2008 Geplaatst: 28 juli 2008 Is het mogelijk om een kaart sever te draaien op een nas. Dan hoef ook niet meer op de pc en de dreambox te lopen kloten.
Ome Merde Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 cccam server kan je installeren op een aangesloten USB-stick op een Linksys nslu2 met uNSLUng erop (of een andere alternatieve firmware). merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 let wel dat is een hop. cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Ome Merde Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 met Debian erop zou je een usb phoenix progger kunnen aansturen maar da's niet eenvoudig. er loopt/liep een groot topic over hier in het Linux-forum. merDe deze ruimte is te huur
Getyours2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2008 Ja er zitten voor en nadelen aan het is een hop maar goed het is maar om te testen wat de mogelijkheden zijn.
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 ja voor en nadelen, dan zit je niet meer op de dreambox en de pc te klooten (zoals je stelt) maar op de nslu2. ik had het een goede maand draaiende met CCcam op nslu2 maar ben ermee gestopt wegens het "zoveelste" eigenzinnige OS en config files dat je dan moet beheren. wel is het een weelde dat je dan kunt hobbyen zonder dat telkens de dreambox zelf offline hebt. de truukenkist opentrekken en vooraf enkele goedgevulde berichten lezen over CCcam op NSLU2 - dan gaat het lukken. tip vooraf bekijk goed welke usb-serial reader je gebruikt in verband met de drivercompatibiliteit FTDI en/of PL2303 cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Getyours2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik heb geen nslus maar een ch3snas van conceprtronic. Met debian distro daarom dacht ik hier zou ook een gbox server op kunnen draaien zonder local kan ik in ieder gaval al die mindere peers daarom zetten en de goed op de dreambox houden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen