Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

cccam server kan je installeren op een aangesloten USB-stick op een Linksys nslu2 met uNSLUng erop (of een andere alternatieve firmware).

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

met Debian erop zou je een usb phoenix progger kunnen aansturen maar da's niet eenvoudig. er loopt/liep een groot topic over hier in het Linux-forum.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

ja voor en nadelen,

dan zit je niet meer op de dreambox en de pc te klooten (zoals je stelt) maar op de nslu2. :D

ik had het een goede maand draaiende met CCcam op nslu2 maar ben ermee gestopt wegens het "zoveelste" eigenzinnige OS en config files dat je dan moet beheren.

wel is het een weelde dat je dan kunt hobbyen zonder dat telkens de dreambox zelf offline hebt.

de truukenkist opentrekken en vooraf enkele goedgevulde berichten lezen over CCcam op NSLU2 - dan gaat het lukken.

tip vooraf bekijk goed welke usb-serial reader je gebruikt in verband met de drivercompatibiliteit FTDI en/of PL2303

cheers

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Ik heb geen nslus maar een ch3snas van conceprtronic.

Met debian distro daarom dacht ik hier zou ook een gbox server op kunnen draaien zonder local kan ik in ieder gaval al die mindere peers daarom zetten en de goed op de dreambox houden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen