Ga naar inhoud


[TF7700HSCI ] Zenderlijst inladen


Gast Filibost

Aanbevolen berichten

Gast Filibost

Ik kan de zenderlijst van TV vlaanderen niet inladen. Ik kan wel de zenders inladen, maar die staan niet in de volgorde van TV vlaanderen. Ik heb al gelezen dat je deze moet inscannen met de optie Fastscan, maar ik kan deze niet instellnen op mijn ontvanger. Wat doe ik verkeerd?

 

Topfield 7700HSCI

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Dat doet een CDS/TVV goedgekeurde ontvanger zelf! TVV kaart erin. Menu 5. Snel inlezen kiezen. Daarna komt een optie of je via de TVV of 'gewoon' wil scannen. Bij mijn Philips gaat dat prima. Als je een niet CDS/TVV goedgekeurde ontvanger hebt, dan zul je zelf de boel moeten verplaatsten of een zenderlijst inladen via de PC..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Filibost
Ik kan de zenderlijst van TV vlaanderen niet inladen. Ik kan wel de zenders inladen, maar die staan niet in de volgorde van TV vlaanderen. Ik heb al gelezen dat je deze moet inscannen met de optie Fastscan, maar ik kan deze niet instellnen op mijn ontvanger. Wat doe ik verkeerd?

Topfield 7700HSCI


Misschien is verstandig om de gebruiksaanwijzing van je Topfield eens te lezen. De zender volgorde moet je zelf maken door een settingseditor te gebuiken op je pc. Of via de afstandsbediening de zendervolgorde aanpassen.
Topfield 7700HSCI is volgens mij geen goedgekeurd "bakkie" van canal digitaal.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...