guppje29 Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 tegenwoordig worden de meeste nl zenders via de glasvezel naar de kopstations van de aanbierders geleverd in 8mb/s. Via de sat is de aanvoer gemiddelt 3mb/s. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
mietde Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2008 Bovendien zitten er zenders in het pakket die niet via de sat te zien zijn. Het televisieaanbod door Ons Net Eindhoven wordt overigens afgenomen van Herzinger. Mails naar Ons Net Eindhoven met de vraag of er eigen hardware gebruikt kan worden worden niet goed beantwoord. Je bent iig verplicht de ontvanger met smartcard te kopen. Sagem heeft nog enkele luxere modellen in hun assortiment waaronder een PVR twin iptv model met optionele dvb-t tuners. Ik hoop nog steeds dat andere ontvangers niet per definitie niet zouden werken, hoop dat ik nog een nuttiger antwoord krijg. DVB-IPTV en dan... You cannot ignore that member
hemertje Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Origineel bericht van: planetbitworld Bijna alle lokale glasvezel netwerken zijn opgekocht door reggefiber uit rijssen. En sinds kort heeft kpn hier een minderheids belang in genomen. Dus je raad al waar dit in de toekomst waarschijnlijk heen gaat. inderdaad, KPN heeft onlangs in diverse infra consortia die overal glasvezelnetwerken aanleggen ingekocht over een paar jaar hang je weer aan KPN vast, dat terwijl de intentie van deze (lokale) glasvezelnetwerken een coöperatie zonder winstoogmerk is, jaja! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast tobo01 Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 OnsNet en OnsBrabantNet is allemaal familie van elkaar. De STB zou eerst € 49,= kosten. Later is dat plotsklaps gewijzigd in € 149,= . 3 keer zo duur dus. Ik heb een messageboard opgericht voor de problemen met OnsNet en OnsBrabantNet. Daar worden ook de STB's besproken. Zie hiervoor http://onsbrabantnetniet.messageboard.nl Groeten, Ton
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen