Ga naar inhoud

Ligt Xs4all er uit ?

Aanbevolen berichten

Gast fatfreddy
Geplaatst:

Ik heb vandaag geen verbinding met Xs4all heb al proberen te bellen maar kreeg geen contact.Ik ben gaan zoeken en zie dat er een stroomstoring in Diemen is maar die zou volgens Xs4all geen problemen moeten opleveren voor de diensten van de klanten. Ik vraag mij af of het laatste toch niet te maken heeft met het feit dat ik geen verbinding kan krijgen. Nog meer mensen hier last van ?

Geplaatst:

http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?msect=storingen&id=3486&taal=nl

Lopende storingen:

Stroomstoring hoofdkantoor XS4ALL (29-07-2008)

gemeld door Kai Storbeck op 29-07-2008, 14:16

begintijd: 12:40, duur: 3 uur

Op dit moment is door een stroomstoring het hoofdkantoor van XS4ALL

telefonisch niet bereikbaar. Dit geld ook voor de helpdesk. Het heeft

geen effect op de diensten van onze klanten.

Het hele postcode gebied 1112 zit op dit moment zonder stroom.

Nuon heeft aangegeven tot 16:00 nodig te hebben om de storing te

verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb geen last dus denk dat het los van mekaar staat.

Geplaatst:

Gisteren hadden we hier wel problemen met het (xs4all?) internet, soms en opeens supertraag, dan weer goed, opeens de verbinding weg om dan weer gewoon verbinding te hebben.

Was wel heel erg vreemd en het heeft nog een behoorlijke tijd geduurd.

Gast fatfreddy
Geplaatst:

Het is nog steeds klote en als ik bel naar Xs4all is er wachtlijst van hier tot Tokyo. Belt U later maar terug krijg ik te horen, dat ze verdomme niet eens wat meer mensen bij de helpdesk aannemen.

Geplaatst:

van top naar flop, je moest eens weten hoeveel klachten ze er over ontvangen.

"vroegah" zwoer ik bij xs4all, nu niet meer, dat moge duidelijk zijn.

onderbezetting zegt men dan, m'n r##t, zorg maar dat je je zaakjes op orde hebt.

merDe

deze ruimte is te huur
Gast fatfreddy
Geplaatst:

Vind ik ook, als je structureel onderbezet bent dan kan dat opgelost worden door meer mensen in dienst te nemen. Dat kost uiteraard geld maar zoals ze nu bezig zijn gaat het straks nog veel meer kosten.Ik had net een abo afgesloten toen mij duidelijk werd uit de berichtgevingen dat het idd. geen topprovider meer is.Ik vraag mij af in hoeverre de KPN zich met het reilen en zeilen binnen de organisatie van Xs4all bemoeit misschien is dit juist wel de hele opzet zodat Xs4all straks ook opgeheven word.

Geplaatst:

ik zou d'r niet raar van opkijken alhoewel xs4all is ontstaan uit een club hackers, was het niet hacktik/klaphek ?

maargoed, xs4all is volgens mij voor x procent eigendom van KPN inmiddels, zal dus uiteindelijk wel kpnvandaag worden ...

merDe

deze ruimte is te huur
Gast fatfreddy
Geplaatst:

Zo zo vanaf 3 uur vanmiddag is de verbinding weer eens constant.

Gast fatfreddy
Geplaatst:

Ik weet niet wat er aan de hand is maar nu heb ik weer geen verbinding. Fritzbox probeert de hele tijd in te trainen .In de event log staat dat ie af en toe verbinding heeft om er vervolgens 15 sec. later weer uit te lagen. Nu ga ik mijn ouwe draytek is tussen doen kijken of dat beter resultaat geeft.

Gast fatfreddy
Geplaatst:

De Draytek doet het gewoon zonder problemen. De draytek heeft 1 nadeel en dat is wanneer ik een nummer bel met een paar keer dezelfde nummers achter elkaar dus bijvoorbeeld een paar 6666 dat de Draytek er een handje van heeft voor het gemak er maar 1 te vergeten zodat ik geen verbinding krijg.Wat dat betreft werkt zo een Fritzbox perfect.

Geplaatst:

Sinds ik de fritz 7170 in de kliko heb gemikt, en vervangen door een ST 780. Kaart in de centrale is gereset, werkt Xs4all nu stabiel hier.

qua mogelijkheden had ik ook liever de fritz, maarja ....

VU+ Duo2 - PrismCube

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen