Ga naar inhoud


Overlast door "Sennheiser".


Pestvogel

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Pestvogel
...... Niet om deze mensen te pesten maar om te proberen de zoon tot enige medewerking te dwingen.
Groeten,Pestvogel.


Pestvogel ! :D :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

In belgië is er een regelgeving,die zegt dat je niemand anders mag storen.Ik weet niet of dit in nederland ook zo is,maar dat denk ik,omdat radioamateur regelgeving meestal op europees of wereldniveau worden afgesproken.

In feite,mag je onderburen je niet storen.Natuurlijk pech als niemand,ook de zoon niks kent van zenden en ontvangen.

Ook jammer,dat het zo is,dat er zulke beperkte frequentie's mogen worden gebruikt voor dergelijke toestellen.Want dit stelt zich ook voor op de 2,4 Ghz band frown.

Ik zou zeker geen kopen in de 433 Mhz bandwant dan kan je de brute pech hebben,dat een radioamateur de 70 cm band gebruikt,en dat ze meer radioamateurs hoort dan de tv.

persoonlijk heb ik slechte ervaring met ir koptelefoons.

Misschien is een lange draad de beste,maar helaas de onhandigste oplossing.

Bestaan er nog geen dect draadloze koptelefoons?Misschien duurder,maar waarschijnlijk verlost van de storingen.

gelukkig worden minder en minder toestellen op de markt gebracht op 433 Mhz,want wij als radioamateurs werden er soms flink van gestoord.Zelfs heb ik zonder kwade wil mensen in de kou gezet omdat hun c.v. communiceerde met een buitensensor op de 433 Mhz band,en dat ik met mijn portabel gewoon iets heb overstuurd door het zenden van 5 watt.

Dus vergeet de 433 Mhz toestellen,ze kunnen meer ongemakken veroorzaken dan gemakken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is (bijna) opgelost !!!!

Mijn vrouw is zo blij dat ze weer normaal geluid van de tv kan horen dat zij de beperking van het IR op de koop toe neemt.

Maar ik kon het niet laten om de FM zender op de grond, boven de plaats waar mijn onderburen zitten,te leggen om te proberen hun geluid te storen. Em met succes. Om 21.00 uur werd ik al gebeld door de genoemde zoon.Zijn ouders hadden problemen met hun Sennheiser en of ik wist wat er aan de hand was. Ik heb hem verteld dat ik de tv geluidsproblemen van mijn vrouw had opgelost en dat de problemen op dat gebied van mijn buren me niet interesseren. Om een lang verhaal kort te houden:A.s. weekend komt hij naar Vlissingen om samen de zaak op te lossen !

Ik heb onmiddelijk de zender verwijderd zodat de oudjes de rest van de avond ongestoord konden kijken met geluid !

Nogmaals dank voor alle suggesties. Groeten, Pestvogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje late reaktie maar goed.

 

Mijn vader gesproken en die zegt dat het kan helpen door beide zenders zo ver mogelijk van de TV te plaatsen. Er zit standaard ook een lange kabel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb hem verteld dat ik de tv geluidsproblemen van mijn vrouw had opgelost en dat de problemen op dat gebied van mijn buren me niet interesseren. Om een lang verhaal kort te houden:A.s. weekend komt hij naar Vlissingen om samen de zaak op te lossen !


Of je krijgt een lel op je oog na dit antwoord, tja pech.. vogel. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je toch weer last krijgen van storing kun je toch ook je vrouw een normale koptelefoon met draad geven, en die aansluiten op een aparte versterker die je verbindt met de televisie?

 

Ik vind de houding van de zoon van je buren eigenlijk helemaal niet zo raar hoor, dat soort apparaten storen elkaar soms nou eenmaal.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: sattv4iedereen

Bestaan er nog geen dect draadloze koptelefoons?Misschien duurder,maar waarschijnlijk verlost van de storingen.


niet dat ik weet.
maar er bestaan wel bluetooth headsets.
die kunnen ook rechtstreeks op een apparaat aangesloten worden middels mini-jack aansluiting.
ook digitaal, dus geen storing mogelijk met andere headsets..

gr,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind goed al goed!!!

Nadat ik de zoon Zaterdag j.l. ervan overtuigd had dat wij het elkaar WEDERZIJDS moeilijk konden maken,zag hij wel in dat zijn oorspronkelijke opstelling niet helemaal koosjer was.Hij is naar Schooneberg gegaan en heeft eenzelfde set voor zijn ouders gekocht als de mijne. Hij op kanaal 1 en ik op kanaal 3. Bovendien hebben wij beide de opstelling zo aangepast dat de afstand van zender en ontvanger bij beiden korter is dan de afstand tot de buur.Daarna koffie met cognac en we zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan.Nogmaals bedankt voor de reacties ! Groeten, Pestvogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...