Memphisflash Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 Ik krijg op m'n Flips de melding "installeer kanalen opnieuw"sinds The Studio er is. Dit wil ik natuurlijk niet want ik heb mijn eigen settingslijst. Als ik die er opnieuw inzet met de naam van cinecinemas aangepast blijf ik toch die melding houden. Und jetzt?
Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 Niets van aantrekken van die melding, waarom zou je opnieuw kanalen laten zoeken als deze toch al actueel zijn. als C- je vraagt om van het dak af te springen doe je dat toch ook niet,of........ gewoon even een paar dagen (of weken hangt ervan af hoe "snel" C+ is) wachten en weg is ie weer. suc6.
Memphisflash Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Geplaatst: 4 april 2002 Als die melding inderdaad vanzelf weg gaat dan laat ik deze lijst er lekker inzitten. Nu weet ik trouwens ook waarom Herman Brood van het Hilton sprong. Foei, foei Canal + !!
Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 Je kunt ook de optie "kanalen toevoegen" gebruiken. Dan blijft je oude lijst intact en kun je dan de toegevoegde kanalen opnieuw rangschikken. Als je dit regelmatig doet dan zie je vanzelf of er (werkende) kanalen bijgekomen zijn. Groetjes Willy
Memphisflash Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Geplaatst: 5 april 2002 Maar dan blijft die irritante melding. MEMPHISFLASH
Gast Geplaatst: 5 april 2002 Geplaatst: 5 april 2002 Die melding blijft ook als je de kanalen allemaal opnieuw laat zoeken. Ze zenden de meling (volgens mij) gewoon een bepaalde tijd mee. Henri.
Gast Geplaatst: 6 april 2002 Geplaatst: 6 april 2002 druk 2keer op info knop van afstandsbediening,dan is die melding weg
Gast Geplaatst: 11 april 2002 Geplaatst: 11 april 2002 Hai, probleem had ik dus ook. probeer de tips van jullie wel uit. Had gisterenavond voor de eerste keer gewerkt met de oslink. Is prima gelukt. Alles werkt.V8 filmlijst erop gezet, oke. Alleen een vraagje aan jullie hoe ik Eurosport NL erop kan krijgen. Mijn Philips (dsx7071/23a)draait nu op een goudkaart. Of zijn er goede files voor een funcard ergens te vinden. ces. enne bedankt!!
Aanbevolen berichten