Ga naar inhoud


O-ring Karcher defect...in Spanje niet verkrijgbaar


Digipaps

Aanbevolen berichten

Tja, ik dacht laat ik een merk hogedrukreiniger aanschaffen...dan zijn de onderdelen tenminste ook in Spanje verkrijgbaar...niet dus.

 

De O-ring van de koppeling op de slang welke op de reiniger moet gedraaid is defect geraakt en niet meer terug te vinden...

Weet iemand toevallig precies welke maat dit moet zijn..?

 

Kan ik daarmee weer verder zoeken...alvast bedankt.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Kijk hier eens of er wat voor je bij zit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg me waar ik hem kan krijgen hier in NL, of het type nummer en ik neem je een doos van 100 mee.... ben vanaf de 30e augustus op de kermis in Ronda. Een week later als ik weer nuchter ben kom ik hem wel brengen.. Voor een biertje doen we veel smile

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee...die Mapi of zoals je wilt Pierre.. :-)

 

Heel vriendelijk aangeboden...maar ik kan dus het juiste type niet vinden op de Karcher site, nou neem ik niet aan dat er erg veel verschil in maten zullen zijn...die ik heb gevonden is van het type K200 1241-104 (i.p.v. 1241-101) onderdeel nr. 28802960 (spare part set O-ring seal 5x Karcher)

 

Ik hoef er geen 100 hoor 2 of 3 is genoeg....alleen gaat het nog wel effe duren voor je hier bent....wel staat het bier koud, altijd..

 

Saludos en groetjes aan Maria en de kleine

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

karcher-2880296-washer-set.jpg

Karcher K200 Spares -Karcher Gasket set for High Pressure connection - Karcher 2880296 Ref: KAR2880296

 

Karcher K200 Spares -Karcher Gasket set for High Pressure connection - Karcher 2.880-296.0

 

washer / o-ring / gasket set k200

 

Price: £9.39

 

Deze bedoel je denk ik, helaas kan ik je er niet aan helpen maar je hebt nu wel een artikelnummer. smile

 

Suc6,

 

HCO.

 

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ digipaps, heb je al een bij een ferreteria of bij een recambios gekeken ??? Daar hebben ze meestal wel bakjes met allerlei soorten o-ringen, en misschien zit er daar wel eentje bij die past.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En anders ff bellen:

 

Spain

KÄRCHER, S.A.

Pol. Industrial Font del Radium

Calle Doctor Trueta, 6-7

08400 Granollers (Barcelona)

Tel. +34-90-217 0068

Fax +34-93-846 5505

www.karcher.es

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D.Quijote:

Ik ben inderdaad bij verschillende geweest en hebben deze maat niet.

 

@Sjaak(k):

Het gaat om de O-ring die op de hogedrukslang koppeling zit, die op zijn beurt weer op de aansluiting van de machine moet.

 

Ook ik heb een Gardena O-ring geprobeerd, echter deze is iets te dik waardoor de aansluiting niet op de machine wil passen.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
@Digopaps, ik heb de "O" ring er even uitgehaald voor je en de maten op genomen. binnenkant "O" ring is 10mm rond, en is 2mm dik, de buitenkant is 14mm rond.



Uhhh, waar blijven die twee andere milimeters?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien aan de andere buitenkant?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...