Ga naar inhoud


O-ring Karcher defect...in Spanje niet verkrijgbaar


Digipaps

Aanbevolen berichten


Wat een land daar, het is toch niet te geloven een rubbertje van 10 mm. rond niet te verkrijgen daar.

Dan klopt het dus toch wat we vroeger leerde "dat Afrika voorbij de Pyreneën begint." smirk.gifsmirk.gif

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Dan klopt het dus toch wat we vroeger leerde "dat Afrika voorbij de Pyreneën begint." smirk.gifsmirk.gif

Leo


Jaja...niets op aan te merken....dat is een feit...
Net zoals Amerika voorbij de noordzee ligt.. wink

Het zal hier wel ergens te koop zijn...echter..WAAR?..da's het probleem....ik zal inderdaad een aantal garagebedrijven langs gaan...vast wel te vinden daar...

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Het zal hier wel ergens te koop zijn...echter..WAAR?..da's het probleem....ik zal inderdaad een aantal garagebedrijven langs gaan...vast wel te vinden daar...


En anders ff bellen, scheelt ook nog een hoop brandstof tenzij je op de fiets oid gaat zoeken naar je rubbertje...


Origineel bericht van: waterstofcyanide
En anders ff bellen:

Spain
KÄRCHER, S.A.
Pol. Industrial Font del Radium
Calle Doctor Trueta, 6-7
08400 Granollers (Barcelona)
Tel. +34-90-217 0068
Fax +34-93-846 5505
www.karcher.es

HCO.


HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

""Wat een land daar, het is toch niet te geloven een rubbertje van 10 mm. rond niet te verkrijgen daar.

Dan klopt het dus toch wat we vroeger leerde "dat Afrika voorbij de Pyreneën begint."""

 

Ik kan je bijtreden...

Ik had met de T4 de Canyon del Vio (Spaanse Pyrenëen) gedaan en da laatste km steeg de temp van de wagen op 120°... dus alarmstufe rot!

Met een kruisschroevedr de accukap verwijderd, want daaronder zaten de zekeringen van de ventilatoren... (die niet meer draaiden) en die schroef was 30mm...

Die heb ik over de zekering van de koelfan gedrukt en die draaide "oef"!!!

Toen de motortemp tot op 90° gezakt was heb ik, in de middle of nowhere, waar elk uur een auto voorbij kwam die dien chauffeur de wenkbrauwen fronste en verder reed... heb ik de zek van de frigo ( stripzek 30A en die van de stopkont. 30A) parallel gelegd op de fanzekering, en weg wezen... tot nu toe hebben die het uitgehouden... we zijn dan naar Barbastro moeten rijden om een VW garage te vinden die 2 zek in voorraad hadden van 50A...

Da's Spanje Olé!!!

Het spijt me maar ik ben verslaafd aan hun Ponché en Musctatel...

Daarom ga ik er elk jaar naar op "bedevaart"

Maar om de passende wisselstukken te vinden kun je wel KM bollen!!! Niets in onze "begrippen"!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Het zal hier wel ergens te koop zijn...echter..WAAR?..da's het probleem....ik zal inderdaad een aantal garagebedrijven langs gaan...vast wel te vinden daar...

In La Caleta is een motoren/fietsenzaak die dit allemaal in voorraad heeft, als je van Torre naar Caleta rijdt is het rechts, net voorbij de Puerto.
En anders in Velez, op het industrieterrein achter de Renaultgarage is een Technische groothandel die heeft het zeker.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
[quote=DigipapsEn anders in Velez, op het industrieterrein achter de Renaultgarage is een Technische groothandel die heeft het zeker.


Je bent aardig op de hoogte zeg.. cool

Op welke zaak doel je nu...?...weet denk ik wel welk industrieterrein je bedoeld..La Pañoleta..toch?

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, La Panoleta, maar hoe die zaak heet weet ik niet meer, het is schuin tegenover de Duitse super, dus bij de rotonde La Panoleta inrijden, dan een stukje in oostelijke richting en dan is het op de weg die je kruist; een groot pand met een etalage met machines en gereedschappen erin.

 

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...