Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik begin mij meer en meer te ergeren,dat je bij alle pay tv aanbieders,dus ook TVV een bassispakket moet nemen,ook al wil je die zenders niet.

Ik heb een TVV kaartje voor het plus en themapakket,en kijk zo goed als nooit naar het bassispakket,vanwege veel zenders meer reclame en irriterende uitzendingen dan iets nuttigs.

Ik wist wel dat dit zo was bij het ondertekenen van het contract,maar ik vind het schandalig,dat ik iedere maand 9,90 euro moet betalen voor iets dat ik niet gebruik.

Is het niet tijd,dat het anders wordt geregeld,dat men enkel betaald voor het pakket dat men bekijkt?

De VMMa en de sbs belgium groep e.a.,moeten maar zelf de satellietkosten op zich nemen als ze willen dat we naar hun brol kijken.Want wat ben je nu met die zenders?

nul,nul niks,enkel nutteloze transponderverkwisting,waar je verplicht bent om betalen om hun brol te mogen aanzien.

man man man,waar gaan we naartoe?betalen om reclame te mogen bekijken madeek

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Op de kabel betaal je ook om te mogen kijken naar de commerciëlen. Dat is het resultaat van die krampachtige bescherming van de openbare omroepen in de bekabelde landen van West-Europa voor de jaren 90. Was het maar zoals in Luxemburg dat elke zender moet uitzenden via de ether.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: riji
Inderdaad enkel betalen voor het pakket dat je zelf kiest.
Je zou tevens zelf je pakket moet kunnen samenstellen.

dat leidt gegarandeerd tot een verschraling van het aanbod. TVV gaat echt geen transponderruimte huren voor zenders waar slechts een klein percentage van de klanten zich op abonneert. Kleinere en nichezenders vallen dan gegarandeerd af. Nu worden deze zenders aangeboden omdat het per abonnee bijna niets kost en toch leuk staat om weer extra zenders aan te bieden. Voor de minderheid van de kijkers die wel regelmatig naar één van de nichezenders/kleine zenders kijken is dit alleen maar positief.

Een pay per channel model is misschien wel mogelijk op een platform als dat van belgacom tv waar er geen externe kosten als transponderhuur aan te pas komt.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:

maar daar zitten ze dan wel weer met servergebruik die ook geld kost.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
maar daar zitten ze dan wel weer met servergebruik die ook geld kost.

die kosten zijn -in vergelijking tot de huur van een transponder- minimaal.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:

dat wel,maar hun basisaanbod is hun paradepaardje tegenover Telenet hun basisaanbod.

en het kost maandelijks ook minder dan bij telenet voor dezelfde zenders (als je die themapakketen bij belgacom niet meerekent).

en belgacom gaat dit ook niet verminderen van aanbod.

ook al zit er veel franse zenders bij zoals vele zeggen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Het zou misschien leuk zijn dat zenders zoals discovery, MTV,... zich op de markt met eigen abo's gaan profileren; zoals de bekende natuurfilm kanalen op 13 oost!

om de 10 diverse discovery kanalen te kunnen ontvangen moet je je al in een "grijze zone" abboneren bij SKY UK.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen