Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 Ik heb al verschillende oproepen gezien om te helpen bij het patchen van een Philips. Echter wie kan en wil mij helpen, ik woon in Nistelrode en durf het zelf niet aan. Groetjes, Willy
Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 je ult eerst moeten zeggen war voor type het is. Als het b.v. met een 5816/03G is kan het alleen met een OSlink, die ik b.v. niet heb. Verder wil iedereen je wel helpen, maar het lijkt me dat je toch ook zelf eens moet proberen. Ik was ook een leek op dit gebied, maar heb alle informatie gevonden op de site van Zeguers. Ik zou zeggen probeer eerst te lezen en kijk dan of je eraan begint.Als het je echt te moeilijk is, kan ik wel helpen (uiteraard gratis). Zoals gezegd heb ik echter geen OSlink, dus het duurt wel zo'n 5 uur met serial.exe, en ik kan je geen garantie geven. Mocht het misgaan dan is er wel iemand met een OSlink te vinden. Maar tot nog toe heb ik er 5 gepatched. 3 keer 5816 / 33 1 keer 5816/23A en 1 keer een 5816/03G laten patchen met een OSlink, en er zelf de eeprom opgezet. Je moet wel uitkijken als je het zelf doet dat je er niet aan verslaafd raakt. Ik kijk momenteel haast geen TV meer maar besteed een groot deel van mijn vrije tijd hieraan tot ergernis van mijn vrouw en kinderen (Zit ie weer te patchen).
Gast Geplaatst: 5 april 2002 Geplaatst: 5 april 2002 ik woon in tilburg en heb een oslink ik wil het gratis voor je doen. heb er vannacht twee gedaan werkt perfecct. met de oslink. groetjes
Gast Geplaatst: 8 april 2002 Geplaatst: 8 april 2002 waar in tilburg ik heb een philips 5816/23 en ik moet dit patchen aub helpen
Aanbevolen berichten