Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb deze deco met Lookerrflash gepatched met V8allcam DSX7071. Met Declink laatste settingslijst erin. Funcard met secafun erin en Nederlandse zenders te ontvangen. Alle Premierezenders eveneens goed te ontvangen als je na de deco op BETA ingesteld te hebben nogmaals menu aan en direct weer menu uit zet.

Echter C+Francia en CSN doen het niet meer. T* doet het wel maar met een hinderlijke balk onderin die zeurt om betaling.

Zelfde funcard in ongepatchte Flip werkt wel vwb de franse zenders(Uiteraand niet de K en T zenders)

Weet iemand meer?

Groet Elstar

Geplaatst:

had ook deze rare dingen. Balk die zeurt kun je wegkrijgen door op 0-toets te drukken, waarna hij zegt dat dit kanaal niet bestaat en de balk verdwijnt.

Ik heb toen zelf mijn eeprom bewerkt, zodat hij full-noepg werd, en heb er nun geen last meer van. Met hulp van anderen op dit forum (4tover) en de site van Zeguers ben ik eruit gekomen. Lees de topic maar eens door over full-nopepg en checksum berekenen op dit forum van enkele dagen geleden. (De checksum en zelfgemaakte eeprom heb ik gisteren nog gedaan) , Je zult zien dat het werkt. Bij mij tenminste wel.

Geplaatst:

heb het zelfde probleem.

waar staat die checkssum dan voor wat doet het?

ook kan ik als ik op de epg toets duw en een.

film lijst opvraag de epgmenu niet meer uitzetten dan moet hij gereset worden.

kennen jullie dit probleem.

groetjes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.