Moderator ceesv Geplaatst: 30 juli 2008 Moderator Geplaatst: 30 juli 2008 Ik heb echt de indruk, dat er buiten kantoortijd bij Canal Digitaal niemand zich meer verantwoordelijk voelt voor hun produkt. Op dit moment is het beeld van NGC HD bevroren, het geluid loopt wel door. Is dit alleen bij Canaldigitaal, of hebben de kabelkijkers hier ook last van? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast aart44 Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Blijkbaar toch al opgelost gepost om 19.55 en ik kijk nu en alles loopt 20.00.
Moderator ceesv Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Moderator Geplaatst: 30 juli 2008 Klacht door mij voor het eerst gezien om 19 uur, bericht geschreven om 19:55 en wat denk je... Om 20 uur beeld. Zouden ze meelezen? Ik ben wel benieuwd, of de storing alleen bij Canaldigitaal te zien was. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alfons Verbiest Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Ik heb het niet gezien. Ik was niet thuis, maar een dag of 2 terug had ik in de ochtend hetzelfde met NGC HD. Stilstaand beeld, maar wel geluid. Een half uurtje later deed hij het toen ook weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen