Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

  • Moderator
Geplaatst:

Ik heb echt de indruk, dat er buiten kantoortijd bij Canal Digitaal niemand zich meer verantwoordelijk voelt voor hun produkt.

 

Op dit moment is het beeld van NGC HD bevroren, het geluid loopt wel door.

 

Is dit alleen bij Canaldigitaal, of hebben de kabelkijkers hier ook last van?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.


Geplaatst:

Blijkbaar toch al opgelost gepost om 19.55 en ik kijk nu en alles loopt 20.00. laugh

  • Moderator
Geplaatst:

Klacht door mij voor het eerst gezien om 19 uur, bericht geschreven om 19:55 en wat denk je...

Om 20 uur beeld.

 

Zouden ze meelezen?

 

Ik ben wel benieuwd, of de storing alleen bij Canaldigitaal te zien was.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...