Ga naar inhoud


[Strong 8100] Strong 8100 Geen beeld meer op TV


Gast automonteur

Aanbevolen berichten

Gast automonteur

Mijn strong 8100 geeft geen signaal meer door aan de televisie net of de scart kabel niet goed is aan gesloten.hij geeft wel aan dat ie op een zeder staat maar geen beeld op de tv. Het lijkt of er geen contact is tussen de tv en de sataliet ontvanger. Wie kan mij verder helpen

 

 

 

strong 8100/Satracker 3.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast automonteur

Nee de televisie reageert nergens op.heb al een andere tv geprobeert andere scartkabel enz. het is net of er geen verbinding tussen de tv en de ontvanger

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer idnerdaad dan eens een andere scart kabel, maar zet hem dan op de aansluiting voor VCR

 

krijg je wel cijfers/letterrs op het display op je ontvanger?

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenaardig toeval. Gisteren ging alles nog goed, vandaag identiek zelfde fenomeen. De TV springt wel automatisch naar SCART1 stand als ik de Strong opzet maar geeft wel melding "geen signaal". Menu werkt dus ook niet. Met de zender ander kanaal selecteren werkt wel maar geeft geen geluid. Misschien tijdbom in de firmware??? Als er nog gebruikers hetzelfde hebben weten we het. Ik zal morgen eens proberen om er de firmware opnieuw op te zetten, wie weet lukt dat.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...