rene Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 als je deze ontvanger pacht met een oslink ben je dan van de atacks van c+ af of,moet je de eeprom.bin ook veranderen ?
Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 Eeprom.bin moet je dan ook veranderen! Moet je ook doen met ongepatchte flips als je met een niet originele abokaart kijkt. Gr John.
Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 how must i patch the philips DST 5816 please help
Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 Je kunt een noepg-eeprom erinzetten met het programma Declink. Dit kost 5 minuten. Hiervoor heb je geen OSlink nodig, alleen een PC en een com-poort en seriele kabel. Lees maar eens weeweewee.zeguers.be door, er gaat echt een wereld voor je open. Het is alleen jammer dat je een 03 hebt, want nieuwe firmware moet je er dan wel met een OSlink opzetten. Ik had zelf ook een 03 , maar heb die gerolen tegen een 33, met als tegenprestatie dat ik hem voor die persoon heb laten patchen naar V5 met een OSlink, en er de noepgeeprom heb opgezet. Hij blij, ik blij, want ik kan nu lekker zelf hobbyen. Maar nogmaals de no-epg lukt ook zonder oslink.
rene Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Geplaatst: 5 april 2002 ik heb een oslinkmaar volgens mij gaat de dsi185 niet verder als versie 4 als ik die plaats met een oslink moet ik de eeprom.bin nog met een serieel patchen?
Aanbevolen berichten