Ga naar inhoud


GPS (navman f10) werkt plots weer zonder meer,ik begrijp het niet.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

geen GPS rubriek dus hier.Indien je van oordeel bent,dat het beter past bij de rokende soldeerbout,gelieve het daar te plaatsen aub.

Ik had een halfjaar geleden een gps navman f10 gekoct,en via de bijgeleverde dvd en extra 2 Gb sd kaartje de west europese landen opgezet.

Na een tijd,deed hij het niet meer,er kwam niks op het scherm.

opgeladen,sd kaartje eruit erin,alles geprobeerd niks.

Dus heb ik via een zoekmachine gezocht naar navman en een mail gestuurd.tussen de mail en het antwoord verschillende keren geprobeerd het apparaat in werking te stellen zonder succes.

Ik heb enkel dagen geleden,een mail gekregen van navman,maar niet direkt gebeld,maar wel nog verschillende keren het toestel proberen aan de praat te krijgen,maar niks.

Ik belde deze namiddag met navman en een vriendelijke dame nam op,en stelde voor het toestel in te boeken voor herstelling,maar wilde voor de zekerheid nog eens het serienummer hebben.

Toen ik het toestel in de hand nam,haperde ik per ongeluk aan de power knop en het toestel starte op.Noch ik,noch de dame aan de telefoon,begreep er niks van,dat het toestel 3 weken niet werkte,en nu plots wel.Ik heb dan op haar aanraden,de inboeking voor garantie nog niet gedaan.Ik heb deze navman opgeladen,en werkt op het moment van het schrijven nog steeds.

De dame dacht eerst aan de batterij,maar nu blijkt alles terug te werken confused.

Heeft iemand hier een logische verklaring voor,of heeft het onweer die hier gewoed heeft met talloze bliksems er soms iets mee te maken?Heb nog gehoord dat bliksems door hun ontlading computerdata beschadigde,maar in mijn geval zou dit een herstelling zijn,waar ik niet in geloof.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...