Gerdy Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Alan "moderator" moet er staan! Bakken er jullie maar wat van hier. Ikzelf "verdwijn" met vakantie tot 9 september met weinig of geen internet... Doelbewust "open" ik dit onderwerp om Alans (en jullie allemaal) wat wakker te schudden. Hij kan toch niet ongevoelig noch onverschillig blijven voor de vele reacties die gaan volgen hé Gerdy
Unetwork Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Unetwork admin zou er moeten staan want ik geef graag jullie allen een ban Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast sattaz Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 @Gerdy, Wat is er mis met "sat4all erelid"? Met vriendelijke groeten sattaz
WPW Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Origineel bericht van: Gerdy Alan "moderator" moet er staan! Bakken er jullie maar wat van hier. Ik snap er geen bal van, waar gaat het over? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Daar had door een simpel tikfoutje zomaar drol kunnen staan... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Fiene56 Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Doet Alan binnenkort bij Idols mee ??? VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Unetwork Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Doet Alan binnenkort bij Idols mee ??? Ja hij gaat in de Thai Karaoke show meedoen Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast AlanS Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Citaat: STERF met je leugens, ontelbare regeltjes en je dreigementen, schijnheilige kutoverheid en kutgemeente. Alans is iemand die veel moeite heeft als iets onrechtvaardigheid is. Daarbij is AlanS soms ook emotioneel en impulsief en dan flappen er dit soort teksten uit waar ik overigens nog steeds achter sta. Maar ik bespaar jullie de details.
Gast AlanS Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Citaat: Ikzelf "verdwijn" met vakantie tot 9 september met weinig of geen internet... Gerdy een zeer fijne welverdiende vakantie gewenst.
klinkie Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 ach gerdy alles went.......... dat zeg ik ..............linux
Unetwork Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Citaat: STERF met je leugens, ontelbare regeltjes en je dreigementen, schijnheilige kutoverheid en kutgemeente. Alan is dit niet een politieke discussie? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Digipaps Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Origineel bericht van: Unetwork Citaat: STERF met je leugens, ontelbare regeltjes en je dreigementen, schijnheilige kutoverheid en kutgemeente. Alan is dit niet een politieke discussie? Volgens mij is dit een vaststelling en geen discussie digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Delano Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Citaat: Alan "moderator" moet er staan! Citaat: Alans "sat4all erelid": kan er niet aan wennen :-((( Eens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen