Ga naar inhoud


Weer een nieuwe firmware


Rekordc

Aanbevolen berichten

Er is een NP nieuwe versie uit.

 

Uit de readme:

"beta8_np81

 

eng

Supporting modules MPEG4. A personal thanks to Mr. "-KILLER-" for testing.

Now it is possible changes inland switching speed COM2 port (Guide\9\8 - Modem port Settings).

Corrections in the menu "Encoder 71xx" and "Diseqc Menu" for stable work. "

 

Maar eens testen of MPEG4 werkt, dat zijn toch de dvb-s2 (non-hd) zenders?

 

Rekordc

 

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier de laatste paar NP versies. De 79 heb ik getest maar werkte niet goed, schijnt aan het interne modem te liggen. De 80 en 81 heb ik nog niet getest.

Op dit moment gebruik ik de 78 op alle machines 92/9500 & 9600 naar volle te vredenheid.

 

Rekordc

beta8_np80.zip

beta8_np81.zip

beta8_np78.zip

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik deze firmware omdat ik makkelijk kan kiezen welke codering er gebruikt moet worden. blauw geel geel (uit mijn hoofd)

Verder bied deze firmware betere ondersteuning voor de diverse CI modules. En zijn er kleine bugfixes, maar die staan allemaal in de readme file.

Als de mpeg4 module werkt is dat zeker een meerwaarde!!

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een beta8 met diverse verbeteringen en uitbreidingen. Vooral de keuze mogelijkheid mbt de coderingen vind ik fijn.

Het menu : [blauw][geel]

 

Op dit moment zijn er twee active versies voor de Nokia.

De Opensource uit Italie op basis van versie 1

De np variant die 2beta8 als basis heeft.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firmware draait op dit moment in de Nokia van mijn dochter, veel verbeteringen ben ik nog niet tegen gekomen. Voornamelijk is het visueel. Een paar opties extra, cam informatie is wat overzichtelijker. Interne modempoort kan je nu de snelheid van instellen. (Wat is het nut hiervan??)

 

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...