Ga naar inhoud


Opzeggen abbo CD


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Het vervalen van het voetbal in het combipakket is toch wel degelijk een grote verandering...

 

Dan kun je zeker als je hierna verwijst en ook duidelijk maakt in je brief dat je het pakket behouden hebt vanwege het voetbal er ook vanaf per direct. Want het pakket is aanzienlijk veranderd.

 

Of het voetbal uit het combipakket gaat is nog maar de vraag... Misschien hebben ze wel een overgansperiode zodat je het jaar rustig af kunt zitten...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Gast Michael1986

Weet iemand of vroeger bij het top pakket ook het voetbal bij zat? Want nu moet je bijna 10 euro extra gaan betalen, betekend dit dat je het abbo op kan zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drie keer ja.

Al zal cds bij het laatste ja wel dwars gaan liggen.

Geef een goede omschrijving van je klacht/reden van het per direct opzeggen van je Top abonnement en geef ook aan welk abonnement je nu (eventueel) nog wil.

Wil je er helemaal van af moet je ook vermelden dat je van het Set Top Box pakket ook geen gebruik meer wil maken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Drie keer ja.
Al zal cds bij het laatste ja wel dwars gaan liggen.
Geef een goede omschrijving van je klacht/reden van het per direct opzeggen van je Top abonnement en geef ook aan welk abonnement je nu (eventueel) nog wil.
Wil je er helemaal van af moet je ook vermelden dat je van het Set Top Box pakket ook geen gebruik meer wil maken.

Bereid je vast voor: Ze zullen er wel op wijzen dat "in de Algemene Voorwaarden staat dat CDS gerechtigd is het pakket te wijzigen en dat Tele2 Voetabl destijds gratis toegevoegd werd"....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Johan45
Drie keer ja.
Al zal cds bij het laatste ja wel dwars gaan liggen.
Geef een goede omschrijving van je klacht/reden van het per direct opzeggen van je Top abonnement en geef ook aan welk abonnement je nu (eventueel) nog wil.
Wil je er helemaal van af moet je ook vermelden dat je van het Set Top Box pakket ook geen gebruik meer wil maken.

Bereid je vast voor: Ze zullen er wel op wijzen dat "in de Algemene Voorwaarden staat dat CDS gerechtigd is het pakket te wijzigen en dat Tele2 Voetabl destijds gratis toegevoegd werd"....



Uhhh, dat is wat satwatcher schrijft, van cds nog niets vernomen toch.
Of denk je soms van wel.?

Maar gratis is natuurlijk onzin, cds die het voetbal bijna twee jaar gratis weggeeft.
Je gelooft toch niet meer in sprookjes hé. laugh

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Michael1986

Ja ik had gister gebeld en dat lul verhaal kreeg ik eerst ook. En hij dacht ook dat het voetbal nu gewoon gratis erbij zat. Dus ik tegen hem zeggen dat het 9,49 gaat kosten voor het top pakket en dat ik het dus graag wilde opzeggen. Had hem zelfs nog de link gegeven naar hun eigen website en toen zei hij dat ze er nog niet uit waren, en dat ze het eigenlijk niet konden maken tegenover hun trouwe kijkers, dat je nu opeens extra moet betalen. Nu wacht ik gwn tot de 1e uitzending, en als hij op zwart blijft bel ik op om te vragen hoe ik het voetbal kan kijken. Als ze zeggen dat het 9,49 kost zeg ik het per direct op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michael1986
Ja ik had gister gebeld en dat lul verhaal kreeg ik eerst ook. En hij dacht ook dat het voetbal nu gewoon gratis erbij zat. Dus ik tegen hem zeggen dat het 9,49 gaat kosten voor het top pakket en dat ik het dus graag wilde opzeggen. Had hem zelfs nog de link gegeven naar hun eigen website en toen zei hij dat ze er nog niet uit waren, en dat ze het eigenlijk niet konden maken tegenover hun trouwe kijkers, dat je nu opeens extra moet betalen. Nu wacht ik gwn tot de 1e uitzending, en als hij op zwart blijft bel ik op om te vragen hoe ik het voetbal kan kijken. Als ze zeggen dat het 9,49 kost zeg ik het per direct op.


Maar de vraag is of het voor elkaar krijgt om dan op te zeggen?
Formeel wel maar ik zie de bui al hangen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Uhhh, dat is wat satwatcher schrijft, van cds nog niets vernomen toch.
Of denk je soms van wel.?

Maar gratis is natuurlijk onzin, cds die het voetbal bijna twee jaar gratis weggeeft.
Je gelooft toch niet meer in sprookjes hé. laugh


Natturlijk snap ik ook wel dat het niet gratis is. Voor niks gaat de zon op. Ik probeer alleen maar aan te geven welk verhaal je van CDS kan verwachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Maar de vraag is of het voor elkaar krijgt om dan op te zeggen?
Formeel wel maar ik zie de bui al hangen.

Ik raad je aan om in elk geval alles schriftelijk te doen en alle communicatie te bewaren. Geef duidelijk de reden aan van de opzegging aan, het niet leveren van een zender. Waarschijnlijk krijg je een standaardbrief terug met een verhaal dat dat niet kan. Blijf schriftelijk doorhameren en zorg dat je alle standaardbrieven van CD en je eigen brieven archiveert. Betaal wel het gedeelte dat je ze eventueel verschuldigd bent voor een basispakket.

Na een tijdje ga je waarschijnlijk problemen krijgen met Lindorff. Ook zul je waarschijnlijk afgesloten worden omdat je niet het gehele bedrag meer betaalt. Lindorff heeft precies dezelfde strategie als CD. Nergens inhoudelijk op ingaan en standaardbrieven sturen. Op het moment dat Lindorff in het spel komt ligt er als het goed is een vordering voor het resterende abonnementsgeld + afsluitkosten. Hopelijk is dit genoeg om je rechtsbijstandsverzekering in te kunnen schakelen. Op een rechtsbijstandsverzekering is een clausule van toepassing mbt tot een minimaal schadebedrag.

Als je geen rechtsbijstandsverzekering hebt of de schadepost is niet groot genoeg dan zul je zelf een eventuele vordering van een gerechtsdeurwaarder moeten afwachten en zelf je verdediging voeren bij een eventuele rechtzaak.

Zelf heb ik ook een probleem met CD en ik heb uiteindelijk mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Na een paar brieven van de advocaat heb ik niks meer van Lindorff gehoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rdridder
Origineel bericht van: Neptunus

Maar de vraag is of het voor elkaar krijgt om dan op te zeggen?
Formeel wel maar ik zie de bui al hangen.

Ik raad je aan om in elk geval alles schriftelijk te doen en alle communicatie te bewaren. Geef duidelijk de reden aan van de opzegging aan, het niet leveren van een zender. Waarschijnlijk krijg je een standaardbrief terug met een verhaal dat dat niet kan. Blijf schriftelijk doorhameren en zorg dat je alle standaardbrieven van CD en je eigen brieven archiveert. Betaal wel het gedeelte dat je ze eventueel verschuldigd bent voor een basispakket.

Na een tijdje ga je waarschijnlijk problemen krijgen met Lindorff. Ook zul je waarschijnlijk afgesloten worden omdat je niet het gehele bedrag meer betaalt. Lindorff heeft precies dezelfde strategie als CD. Nergens inhoudelijk op ingaan en standaardbrieven sturen. Op het moment dat Lindorff in het spel komt ligt er als het goed is een vordering voor het resterende abonnementsgeld + afsluitkosten. Hopelijk is dit genoeg om je rechtsbijstandsverzekering in te kunnen schakelen. Op een rechtsbijstandsverzekering is een clausule van toepassing mbt tot een minimaal schadebedrag.

Als je geen rechtsbijstandsverzekering hebt of de schadepost is niet groot genoeg dan zul je zelf een eventuele vordering van een gerechtsdeurwaarder moeten afwachten en zelf je verdediging voeren bij een eventuele rechtzaak.

Zelf heb ik ook een probleem met CD en ik heb uiteindelijk mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Na een paar brieven van de advocaat heb ik niks meer van Lindorff gehoord.


Ik begrijp de procedure, mijn vraag ging meer over of je juridisch wel gelijk hebt en dus kan opzeggen?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik begrijp de procedure, mijn vraag ging meer over of je juridisch wel gelijk hebt en dus kan opzeggen?

In mijn ogen kun je altijd opzeggen als het abonnement verandert in jouw nadeel. Je kan de situatie nog even voorleggen aan consuwijzer.

Het probleem is echter dat het bij CD niet relevant is of je juridisch in je recht staat. Ze hebben 1 procedure en dat is een incassobureau inschakelen als zij denken ergens recht op te hebben. Communicatie wordt namelijk niet gelezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...