Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Bij mij draait het filmpje prima.
Fiene56 Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Quicktime sjaak(K) VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Tonskidutch Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 dan moet je als fietsendief, mij niet tegenkomen. het is een grof schandaal en blijkbaar is; monkey, no see, no hear, no talk allemaal gedekt door je verzekering? nou mooi niet dus je moet zorgvuldigheid aantonen en dus liegt de verzekerde dat ie zwart ziet (ook schandalig) cheers Vienna Ultravox
Gast fatfreddy Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Als ik de sleutel van mijn fiets kwijt zou zijn had ik hetzelfde gedaan.
Gast fatfreddy Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Zet dan alle vinkjes uit anders krijg je i-tunes en nog meer zooi.
JosFop4Sat Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 In K-lite-codec zit ook een QT voor mediaplayer classic. <klik> en <klak> You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Gerard 76 Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 kan best begrijpen dat mensen de kop dichthouden. je hebt zo een kogel in je lijf... hoe vaak gebeurt het,ook in NL, dat je wordt doodgestoken als je sommigen aanspreekt op hun daden?
W3ird_N3rd Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Mijn vader heeft zo ook eens een fiets meegenomen met een kniptang. Zijn eigen, sja, het slot was kapot dus wat moet je anders. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Agent Mike Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch het is een grof schandaal en blijkbaar is; monkey, no see, no hear, no talk allemaal gedekt door je verzekering? het grote schandaal hier is, dat de politie er niets aan doet. die zijn drukker bezig met belangrijker zaken, zoals in de flitswagen een krantje aan het lezen. soms denk ik wel, amerika heeft een verkeerspolitie en een echte. wij in nederland kennen alleen maar een verkeerspolitie..
cookie monster Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Tja , zelfs de politie reed gewoon door Screw The Law C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen