sattv4iedereen Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Hi, ik was verleden week,bij een TVV verdeler die nu net iets meer verkoopt dan TVV setjes. Daar lag ook een usals disecq motor,en bij navraag,gaf die meteen te kennen,dat hij ze niet installeert wegens teveel werk. Nu vraag ik mij af,of dit nu echt zo moeilijk is om dergelijke motor te installeren? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Koen B Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Nee. Heb voor de installatie van de mijne (zo'n Moteck 2100) pakweg één à twee uurtjes werk gehad. Loodrechte paal stond er al, en ik had al wat ervaring in het plaatsen van vaste schotels. Dat helpt natuurlijk. Heb de hier beroemde 'boerenmanier' van Prutsie gebruikt (zie zoekfunctie). Ging prima! VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Gast Testertje Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Het instaleren van een draaibare opstelling is vaak niet het probleem. Dat veel mensen er niet mee om kunnen gaan en met het menu lopen te spelen en vervolgens weer bellen dat het niet werkt is vaak het probleem. In de nazorg zit meer tijd dan in het afstellen van een draaibare opstelling. Bij ons zijn ze er ook mee gestopt omdat te vaak te ver weg gereden moest worden omdat de ontvanger op fabrieksinstelling was gezet of de ontvanger van ussals af stond enz. Uiteraard krijg je dan een discussie dat er niemand aangezeten heeft en dat de ontvanger dit helemaal zelf heeft gedaan. (garantie dus). We zijn zelfs ooit bij mensen geweest waar de motor op zijn kop hing en er had niemand aangezeten. Een motor moet je zelf kopen en afstellen. Even goed lezen hoe het moet de ontvanger voorzien van de juiste settings lijst en je kunt aan de gang. Kun je geen motor afstellen koop je een schotel met meerdere lnb`s.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen