Elwin Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Inderdaad, maar wat gebeurt er met het tweede kanaal op 19,2°?
Gast privatos Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Verplicht CD iedereen die voetbal wil kijken ook even tot aankoop van hun duo-lnb. Dat noemen ze ook wel: 2 vliegen in één klap !!!
Bari Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 toch heel vaag dat ze het op 2 sattelieten gaan uitzenden, wat verwachten ze nou dat ik nu ook die kan ontvangen ? ik ga er vanuit dat je dan ook voor 1 kanaal kan betalen, ik ga niet betalen voor iets wat ik niet kan ontvangen.
Eduard07 Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik begrijp niet, dat ik Tele2 in mijn abonnement had, nog steeds hetzelfde betaal, en toch een extra nieuw abonnement moet afsluiten. Er wordt helemaal niets verrekend! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
René Verbiest Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Ik begrijp niet, dat ik Tele2 in mijn abonnement had, nog steeds hetzelfde betaal, en toch een extra nieuw abonnement moet afsluiten. Er wordt helemaal niets verrekend! Waarschijnlijk beschouwt CDS de kanalen Sailing Channel en Eurosport2 als compensatie, aangezien deze er rechtstreeks zijn ingezet, zonder eerst in een lager pakket te hebben gezeten, zoals Motors TV en Action Now. Tele2 voetbal werd erin gezet, waarbij de prijs van 19 euro 95 omhoog ging naar 23 euro 95, een verschil van 4 euro en bij het invoegen van eerstgenoemde zenders, ging de prijs niet omhoog. Als dit i.d.d. de gedachtengang van CDS is, wordt er dus wel verrekend, al had ik dat toch liever op een andere manier gezien.
geert7 Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Helemaal mee eens! ik ga niet betalen voor twee kanalen als ik er maar één kan zien!
guppje29 Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 wie weet krijg je een gratis buo lnb erbij. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
jaseta Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Denk je echt dat ze gek zijn bij cd , ze hebben ons gewoon bij de veter
Neptunus Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Origineel bericht van: jaseta Denk je echt dat ze gek zijn bij cd , ze hebben ons gewoon bij de veter Inderdaad, maar ik trap er niet meer in en ben afgehaakt als het om live voetbal gaat, eerst zomaar Spaans voetbal weg (iedere liefhebber wil nu vooral Real Madrid zien), dan geen tweede sport1, nu dit geklooi met Eredvisie Live op twee verspreidde kanalen in plaats van 3 of 4 kanalen op 19.2. Ze bekijken het maar! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Eduard07 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Origineel bericht van: René Verbiest Waarschijnlijk beschouwt CDS de kanalen Sailing Channel en Eurosport2 als compensatie, aangezien deze er rechtstreeks zijn ingezet, zonder eerst in een lager pakket te hebben gezeten, zoals Motors TV en Action Now. Tele2 voetbal werd erin gezet, waarbij de prijs van 19 euro 95 omhoog ging naar 23 euro 95, een verschil van 4 euro en bij het invoegen van eerstgenoemde zenders, ging de prijs niet omhoog. Als dit i.d.d. de gedachtengang van CDS is, wordt er dus wel verrekend, al had ik dat toch liever op een andere manier gezien. Ik weet niet of het juridisch steekhoudend is als iemand eenzijdig een product wijzigt oom daarmee een contract overeind te houden. Ik denk het niet. Mijn bestelling was Tele2, en niet iets anders. Ook al kreeg ik het het Toppakket plus HD-pakket er voor in de plaats, het is niet was ik heb besteld. Ik kijk namelijk nooit Eurosport2 of Sailing Channel, ik keek wel Tele2. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
rommelaar Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Het vervelende is dat CD het op hun site alleen maar over het hoofd kanaal heeft.Als er 2 belangrijke wedstrijden zijn zetten ze hun 2e kanaal in.Ze schrijven hier niet bij dat het 2e kanaal op 23.5 oost komt waar inmiddels ECV2 al als testkanaal in de zender lijst staat.De ECV2 op de Astra hebben ze uitgeschakeld. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast petra Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Naar mijn mening zijn ze bij CD van de pot gerukt. Ze doen maar wat ze willen er worden toch wel contracten voor eredivisie live afgesloten.
Neptunus Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Das lekker! Wil je voetbal zien, gaan ze het gemis compenseren met een zeilzender. Het moet niet gekker worden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
René Verbiest Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Waarschijnlijk beschouwt CDS de kanalen Sailing Channel en Eurosport2 als compensatie, aangezien deze er rechtstreeks zijn ingezet, zonder eerst in een lager pakket te hebben gezeten, zoals Motors TV en Action Now. Tele2 voetbal werd erin gezet, waarbij de prijs van 19 euro 95 omhoog ging naar 23 euro 95, een verschil van 4 euro en bij het invoegen van eerstgenoemde zenders, ging de prijs niet omhoog. Als dit i.d.d. de gedachtengang van CDS is, wordt er dus wel verrekend, al had ik dat toch liever op een andere manier gezien. Nou, inmiddels is op satellite magazine te lezen, dat ik met bovenstaande, er toch helemaal naast zit. Sport1 is het kanaal waarmee verrekent wordt. Ter compensatie van tele2 voetbal blijft dit kanaal in het entertainmentpakket zitten. En laat dat nu precies die andere manier zijn. Ik heb inmiddels via de CDS site al een abo op ECV1 en 2 afgesloten. Ook hier zullen ongetwijfeld de meningen verschillen, maar met deze oplossing kan ik prima leven.
robbedoeske Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 FF kort door de bocht,ik heb het top pakket van cds.Als ik nu de 2 eredivisie kanalen wil kijken wat moet ik dan betalen?Wat gebeurd er met tele2?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen