Johan45 Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2008 [Off Topic] Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Eduard07 Moet zo'n brief altijd aangetekend worden verstuurd? Nee, volgens mij hoeft dat niet, zo erg zijn ze nou ook weer niet dat brieven gewoon niet beantwoorden. Mijn ervaring tot nu toe is niet geweldig, ook niet met het beantwoorden van de mails die ik hen tot nu toe heb gestuurd. Een brief t.a.v abonnementen is bij mij altijd beantwoord, alleen de antwoorden deugen (soms) niet. Maar dat is het/de aard van het besie hé. CDS zal nooit ongelijk toegeven en als het te moeilijk wordt dan geven ze simpel weg geen antwoord meer. [On Topic] Vult u rustig aan !!!
Gast top.peewee Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Ik heb op 26 aug een mail gestuurd, maar ik moet nog steeds een reactie krijgen. En de klantenservice is geoutsourcet die ook geen beslissingen kan nemen. Ik ben erg teleurgesteld!
Neptunus Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Origineel bericht van: top.peewee Ik heb op 26 aug een mail gestuurd, maar ik moet nog steeds een reactie krijgen. En de klantenservice is geoutsourcet die ook geen beslissingen kan nemen. Ik ben erg teleurgesteld! Je moet ook geen mail sturen, en ook niet bellen want dan krijg je een onwetende call center medewerker aan de lijn. Alles per brief doen is het beste. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Eduard07 Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Origineel bericht van: top.peewee Ik heb op 26 aug een mail gestuurd, maar ik moet nog steeds een reactie krijgen. En de klantenservice is geoutsourcet die ook geen beslissingen kan nemen. Ik ben erg teleurgesteld! Ik heb per mail nog nooit een antwoord gehad. Ik krijg wel trouw de nieuwsbrief (!), en als ik mijn pakket opwaardeer is CD er ook altijd als de kippen bij om vrij te schakelen en in rekening te brengen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast top.peewee Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Ik heb nu ook het rechtstreekse telefoonnummer, dan bel ik daar wel naar toe en doe ik daar me beklaag. Jammer om te zien dat er een hoop mensen er het zelfde over denken mbt de klanten"service"
Neptunus Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Origineel bericht van: top.peewee Ik heb nu ook het rechtstreekse telefoonnummer, dan bel ik daar wel naar toe en doe ik daar me beklaag. Jammer om te zien dat er een hoop mensen er het zelfde over denken mbt de klanten"service" Bellen is vrijwel zinloos, ze snappen het niet en kunnen niets voor je doen, per brief is de enige methode iemand te bereiken die het voor je kan oplossen, of hij of zij het wil is een andere zaak. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
rotel Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 zondag de brief de deur uitgedaan ,opzeggen combipakket. vandaag al antwoord,gewoon nog een jaartje aan vast. had ik maar niet moeten wachten op dat nepaanbod van cd wat het voetbal betreft. film 1 met voetbal kon niet. waarom wel sport1 met voetbal, is mij dan een raadsel. dit is in ieder geval geregeld,kijkken wat ze dit jaar nog meer voor onzin bedenken. kan ik eens rustig over de kabel gaan nadenken. topfield 5500 pvr . aston 105
Neptunus Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Origineel bericht van: rotel zondag de brief de deur uitgedaan ,opzeggen combipakket. vandaag al antwoord,gewoon nog een jaartje aan vast. had ik maar niet moeten wachten op dat nepaanbod van cd wat het voetbal betreft. film 1 met voetbal kon niet. waarom wel sport1 met voetbal, is mij dan een raadsel. dit is in ieder geval geregeld,kijkken wat ze dit jaar nog meer voor onzin bedenken. kan ik eens rustig over de kabel gaan nadenken. En laat je het erbij zitten? Als ik een afwijzing krijg op mijn brief (en dat verwacht ik wel) ga ik een tweede en desnoods derde, vierde, vijfde enz brief over sturen, net zolang tot ze er genoeg van krijgen en mijn abo nu downgraden en niet in augustus 2009. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
rotel Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 dan wens ik je alvast veel sucses daarmee en hoop dat het je lukt. ben net weg bij kpn en die plannet club. heeft me ruim een jaar gekost met heel veel elende. ben er ff klaar mee,maakt niet uit waar je zit,zorg,internet,tv,telefoon. alles kost je heel veel energie niks gaat bij die clubs normaal. daarom neem ik set top en de rest haal ik gratis van het internet. ben klaar met die leden . topfield 5500 pvr . aston 105
guppje29 Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 ff flink klagen op het form van satelitemagazie want daar zit CDS wel ik had dezelfde avond nog een PM van CDS. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
flodder11 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Jaren geleden toen ik nog een abonnement had communiceerde ik per fax met ze. Ik had bijna altijd dezelfde dag antwoord. Ik weet niet of dat nu nog werkt maar het is te proberen. Niet geschoten is altijd mis. En ik weet ook niet zeker of dit nummer werkt. Canal Digitaal B.V. fax +31 23-5681570 Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
allez l'om Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 teletekst is inmiddels verdwenen bij Eredivisie live 1. Jammer, hopelijk komt het snel terug. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
René Verbiest Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: allez l'om teletekst is inmiddels verdwenen bij Eredivisie live 1. Jammer, hopelijk komt het snel terug. Op dinsdag 9 september had ik teletekst op ECV1 nog, sindsdien niet meer terug gezien. Ook niet na eraf gooien en opnieuw inlezen. Vraag me af waarom ze tijdens de voetbalwedstrijden steeds maar blijven praten over ploegen die zullen genieten van de teletekst, of ze moeten doelen op die van de NOS, want zelf geven ze geen teletekst door. Of hebben mensen met een kabel abonnement wel teletekst? Dan is het dus een streek van CDS. Eerst al 2 i.p.v. 4 kanalen en nu dan ook nog de teletekst eraf, geweldig.
Alfons Verbiest Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Hoi René, Ook via de digitale kabel (UPC) is de teletekst al een aantal dagen niet meer aanwezig.
René Verbiest Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Hoi René, Ook via de digitale kabel (UPC) is de teletekst al een aantal dagen niet meer aanwezig. Hi Fons, ik weet het via het satellietforum. Dank voor je reactie en groetjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen