Gast M&R Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 deze switch wil ik gaan gebruiken voor de astra 1 en 3. Hiervoor heb ik 2 quatro lnb,s. Moet ik alle 4 de aansluitigen van de lnb gebruiken of alleen de hoge en de lage band. Kan iemand mij op weg helpen?
cookie monster Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Bij een quattro heb je al de 4 uitgangen nodig om als 1 LNB te gebruiken:: Horizontaal lage band: 10700-11900 Horizontaal hoge band: 11550-12750 Vertikaal lage band: 10700-11900 Vertikaal hoge band: 11550-12750 !!!! Een Quattro is GEEN quad LNB !!!! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast M&R Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 !!!! Een Quattro is GEEN quad LNB !!!! Weet ik,maar dit is de juiste. Ik kan voor deze triax verdeler geen normale lnb gebruiken. Waar het om gaat dit is een bestaande instalatie,hier was voor de astra 2 kabels gebruikt(2 middelste) en voor de hotbird 4 kabels. Nu wil ik dmv eentriax flexiblock de boel ombouwen naar astra 1 en 3. Dit moet toch kunnen met een flexiblock?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen