JohnO Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Kan een strong kenner mij zeggen wat een gebruikte strong srt str?? 8000 nu nog ongeveer waard is? Ik kan er een overnemen met cd kaartje maar weet niet wat een en ander ongeveer aan waarde heeft. Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast merlin1 Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 +- 25 euro moet je hem wel voor kunnen krijgen en zelfs minder.
Johan45 Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 De CD kaart, mits ie op naam geschreven kan worden middels een overname formulier, is meer waart. Vult u rustig aan !!!
Hellum Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 bijna alle kaarten kunnen op naam worden gezet, ook de geblokkeerden (heb ik al eens gedaan) je moet dan alleen in het overschrijfformulier invullen dat de vorige eigenaar onbekend is en dat je het vorige abbonement NIET wilt overnemen maar een nieuwe starten. ps. een Strong 8000 zal nog zo'n 40 euro waard zijn hoor MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
JohnO Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2008 alle strong kenners bedankt voor de verstrekte info Ik zie af van de aankoop Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen