geronnimo Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 maandag 4 aug. komt de langverwachte update voor de icord, dan wordt ook de lan geactiveerd maar alleen met ftp ondersteuning. en verder nog enkele verbeteringen en worden de bugs verwijderd.
Gast Dwarf Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Origineel bericht van: geronnimo maandag 4 aug. komt de langverwachte update voor de icord, dan wordt ook de lan geactiveerd maar alleen met ftp ondersteuning. en verder nog enkele verbeteringen en worden de bugs verwijderd. Beste geronnimo ,wat bedoel je met alleen ftp ondersteuning? Hij kan toch wel met een pc samenwerken?(up/downloaden)
Apple740 Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Ben benieuwd of TVTV dan bruikbaar wordt op de iCord. Ik moet écht een betere EPG hebben dan alleen now/next op de CDS kanalen wil ik de aanschaf van een iCord overwegen, dus ben benieuwd naar de ervaringen straks.
Gast dutchmike Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik had het al in het andere draadje gezet, maar vooruit hier dan nog maar een keer : - Lan aansluinting wordt actief voor FTP toegang naar de icord - Favorieten bug opgelost - Voor- en nalooptijd globaal instelbaar voor opnames - USB kanaalexport - Underverdeling in mediacenter : bugs verwijderd - Audiosporen selecteerbaar bij paytv opnames Over tvtv geen melding, maar het bovenstaande lijstje is wat de beta testers te melden hadden als "een aantal van de verbeteringen". We zien het maandag (hopelijk) wel. En voor apple740 : Je kan op internet in 1 oogopslag zien wat er die avond op NL tv is bij b.v. rtl8 (tvgids). Smaken verschillen maar meestal is er op NL tv überhaupt helemaal niets dus kan je rustig zonder de CD info *grapje*
Gast Dwarf Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Volgens de moderator van het duitse icordforum is het niet waar dat er een nieuwe firmware uitkomt ,maar ja we wachten het wel af maandag.
Apple740 Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Origineel bericht van: dutchmike En voor apple740 : Je kan op internet in 1 oogopslag zien wat er die avond op NL tv is bij b.v. rtl8 (tvgids). Smaken verschillen maar meestal is er op NL tv überhaupt helemaal niets dus kan je rustig zonder de CD info *grapje* Een meerdaagse EPG vind ik vooral erg makkelijk om opnames mee te programmeren, voor mij persoonlijk gewoon een must bij een DVR. Al zou de EPG slechts één of 2 dagen vooruit gaan dan ben ik al blij. Alleen "now/next" heb ik echter geen fluit aan.
geronnimo Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2008 Dan is je keuze beperkt tot cd goedgekeurde ontvangers.
Apple740 Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Origineel bericht van: geronnimo Dan is je keuze beperkt tot cd goedgekeurde ontvangers. Niet persé. Zie; http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1524463/nt/all/fpart/1
Gast dutchmike Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Beste apple740, als het voor jou item nr1 is bij je keuze voor een HD-pvr blijft er alleen maar Topfield over. Persoonlijk denk ik niet dat de Icord ooit de niet standaard epg van CD gaat ondersteunen. Het is dan een keuze voor iets makkelijker programmeren van de NL kanalen op een receiver met erg veel problemen, of iets meer knopjes drukken op een icord. Waar praten we tenslotte over : je drukt op opname, en stelt de tijd en datum in, duurt 10-20 seconden. Het ophalen van die "mediaguard" epg op een topfield duurt langer
Apple740 Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Daar is de TVTV mogelijkheid toch voor? We hebben de EPG van CDS helemaal niet nodig. De grote vraag is alleen of de EPG van TVTV dalijk goed gaat werken op de ICord (via de ethernetpoort).
Gast xarxar2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Origineel bericht van: geronnimo Dan is je keuze beperkt tot cd goedgekeurde ontvangers. ER zijn toch nog geen "CD goedgekeurde" HDTV twin PVR's?
Gast Satter Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 is de update er nu? kan het zelf ni testen
Gast xarxar2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Origineel bericht van: Satter is de update er nu? kan het zelf ni testen nog niet: Citaat: Neues iCord HD Update am Montag PDF Drucken E-Mail Geschrieben von: iCord HD Community Freitag, 01. August 2008 um 11:12 Oberursel / Freigericht [JB]: wie wir soeben von HUMAX erfahren haben, ist die Freigabe der neuen iCord HD Firmware, für die KW 32 angestrebt. Unseren Informationen zur Folge wird das Update am Montag den 04.08. zur Verfügung gestellt.
Apple740 Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Origineel bericht van: xarxar2 Origineel bericht van: geronnimo Dan is je keuze beperkt tot cd goedgekeurde ontvangers. ER zijn toch nog geen "CD goedgekeurde" HDTV twin PVR's? Dit is ook wat de situatie zo schrijnend maakt. Er zijn nauwelijks nog HDTV DVR's waar je een fatsoenlijke EPG op de CDS kanalen hebt. Vandaar mijn interesse in de iCord, die het via TVTV zou kunnen doen. Ben dus zeer benieuwd naar de gebruikerservaringen of met de nieuwe update TVTV aan de praat te krijgen is.
digitaal kijker Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 ik zag al paar keer in je teksten staan TVTV,maar welk pakket is dat ????? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen