geronnimo Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2008 Even een correctie op de datum van de icord update, in het duitse bericht stond : week 32, dus VANAF maandag.
Apple740 Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker ik zag al paar keer in je teksten staan TVTV,maar welk pakket is dat ????? TVTV is een externe EPG leverancier;http://www.tvtv.nl/tvtv/index.vm?lang=nl Hun EPG kun je middels internet downloaden en in de iCord zetten via de netwerkpoort. Tenminste, zo zou het moeten werken.
Gast dutchmike Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Ondertussen een nieuwe melding op het duist icord forum : De update komt nu kalenderweek 33 = volgende week. Ach ja weekie langer "wachten".
geronnimo Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2008 De nieuwe software voor de icord is beschikbaar versie 00.13 gewoon via de satelliet downloaden gaat het beste.
gelomonster Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik heb de nieuwe software op mijn icord gezet maar na de update werken alle IR zenders van canal digitaal niet meer! Ik gebruik op dit moment nog de originele mediaguard cam. FTA zenders en MG zenders (bijv. MTV) doen het wel gewoon. Ik heb de .007 software weer terug gezet en dan werken alle zenders wel weer, iemand anders hier ervaring mee?
Gast dutchmike Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 - Is je cam software up to date ? - Probeer je cam eens in het bovenste slot - Probeer een fabriekreset van de icord Als je dat laatste doet, sla dan wel even al je zenders op, op een usb stickje anders moet je alles weer instellen. Na de reset kan je dan de zenderlijst weer importeren van dezelfde stick.
gelomonster Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Origineel bericht van: dutchmike - Is je cam software up to date ? - Probeer je cam eens in het bovenste slot - Probeer een fabriekreset van de icord Als je dat laatste doet, sla dan wel even al je zenders op, op een usb stickje anders moet je alles weer instellen. Na de reset kan je dan de zenderlijst weer importeren van dezelfde stick. Hoe weet ik of mijn cam software up to date is? Heb de cam in beide sloten geprobeerd: zelfde resultaat. Een fabrieksreset heb ik nog niet geprobeerd, zal ik eens doen. Ik zat er aan te denken om een t-rex cam te proberen, zou deze beter moeten werken dan de originele mediaguard cam? Bedankt!
Gast Satter Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik heb voor de duitse zenders tvtv data ontvangen op mijn icord. Je moet de ontvanger gewoon standby zetten en na een tijdje zie je op de display dat hij de epg aan het downloaden is. als je dan op guide drukt dan zul je zien dat er bij heel veel duitse zenders tvtv staat. Jammer dat niet gewoon alle dat voor alle zenders gestuurd wordt. Als je naar de verschillende tvtv sites kijkt dan zie je dat het er veel data is voor vele zenders maar je krijgt dus enkel de duitse. zou dat zijn omdat onze icords uit duitsland komen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen