Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Kathrein 910 UFS fanaten,

Aan jullie de vraag over het omschakelen van slot 1 met een Mediagard2 CI naar slot 2 met een Conax CI is dit software-afhankelijk (dus welke SW er in de Kathrein 910 UFS zit) ? Of wordt dit door de Hardware geregeld ?

Met deze twee CI's in de Kathrein 910 UFS, heeft die wel eens moeite met de omschakeling van het ene slot naar de andere en moet ik meestal de Aston 1.07 CI (seca2) even "los" koppelen en na het terug in duwen, kan het weer een poos goed gaan.

Als het evt. aan de software van de Kathrein 910 UFS ligt, met welke software-versie loopt dit dan het beste ?

Wacht met belangstelling op een goed antwoord met bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Vriendelijke groeten,

SatBaron

Geplaatst:

Beste SB,

ik heb ook twee cams in mijn Kathrein. Omschakelen ging wel probleemloos, maar liet soms lang op zich wachten. O.a. met de Euro1080 irdeto kaart.

Inmiddels de nieuwe (beta ?) versie 1.06 erop gezet en merk nu dat dat omschakelen en zappen veel beter werkt.

Alhoewel originele versie van 1.06 nog niet uit is, is het zeker aan te bevelen de huidige (beta of RC ?) versie 1.06 eens te gebruiken.

Het werkt hier probleemloos en zappen tussen de verschillende cam zenders gaat efficient en snel, zonder medeling over gecodeerde zender en de vraag om OK te geven.

Ik ben er in ieder geval erg tevreden over. Let op, eerst de volledig versie Kathrein 1.05 erop te zetten en dan pas 1.06.

Groet,

Bram

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen