Ga naar inhoud


Philips DST5816 schakelt constant in standby


Gast

Aanbevolen berichten


Bedankt voor de reactie. Voordat ik weer een poging ga wagen wil ik toch even weten of anderen dit verschijnsel ook hebben gezien. Ik weet wel dat de ontvanger vast kan lopen op de Palco's als je een verkeerde eeprom hebt, maar dat hij ook in standby gaat heb ik nog nergens gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twister of het nu aan de eeprom lag bij mij weet ik niet maar de mijne deed hetzelfde als ik over zapte naar een bepaald kanaal (dacht palco of kiosk) heb eeprom uitgelezen, die was toch ok en terug gezet en toen waren de problemen over, trouwens ik heb gelijk ook andere files op kaartje geprobeerd, dus misschien lag het wel aan de files.

 

Groeten, John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in het bezit van een Philips DST5816 (firmware DSX6072). Sinds een tijdje schakelt het ding zich om de haverklap automatisch in standby.

Vaak als ik 'm aanzet gaat hij binnen een paar seconden alweer in standby. Soms pas na een aantal minuten.

 

Het begon een tijd nadat ik de ontvanger heb gepatcht (V7 en later met V8). Met de OSlink heb ik vanmorgen de originele firmware er weer in gezet. Dit het probleem niet op.

Daarna heb ik de originele eeprom er ook weer in gezet en tot nu toe blijft de ontvanger keurig aan. Het lijkt er dus sterk op dat de eeprom in mijn ontvanger de boosdoener was. Klopt dit?

Hebben meer mensen dit verschijnsel gezien bij een verkeerde eeprom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...