Ga naar inhoud


Kan mappen in Popcorn Hour niet verwijderen


Jürgen

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: tzrider
Citaat:
Fast_Copy_Tool


Ik zie dat ding maar niet, help me eens even, ik zie
alleen een Fast copy tip ....

Op de linker zijde in het midden van de 2e pagina van het PDF document staat de onderstaande regel met de blauw gemarkeerde link naar het programma Ext2Fsd-0.39.exe:

Download the Ext2Fsd program: Here

In feite is het niet meer nodig want je hebt de link al van Alejandro gekregen maar misschien heeft de volgende hier nog iets aan.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Via de Verkenner (SMB) kun je de mappen inderdaad verwijderen.

Begin van de week schreef ik nog dat ik via SMB en de Verkenner de mappen kon verwijderen die ik niet via de AB of via Total Commander kon verwijderen.
Nu kan ik ook de mappen niet meer met SMB via de Verkenner verwijderen hetgeen begin van de week nog wel prima ging.
In een groot aantal mappen staan b.v. foto`s (JPG) maar als ik op een van deze mappen klik dan krijg ik de melding 'Geen inhoud gevonden' terwijl de map helemal vol staat.

Kopieeren van mijn laptop naar de interne HDD van PM lukt nu ook niet meer maar dat zal wel dezelfde reden (rechtenkwestie) hebben dan de andere problemen.
Zo langzaam aan krijg ik hier wel de balen van, elke dag is er wel weer iets anders, niet bepaald stabiel te noemen.
Ik kijk het nog even aan want andders verkoop ik het apparaat wel aan iemand die er meer verstand van heeft.
Heeft iemand dezelfde ervaringen zoals hierboven beschreven?

P.S.
Overigens nog een toevoeging.
Als ik een map of bestand van de interne PH HDD via de Verkenner wil verwijderen dan lijkt het wel even of het is gelukt want de map of het bestand verdwijnt heel even uit de Verkenner maar naar circa 1 seconde komt de map of het bestand weer terug.
Iemand al eens dezelfde ervaring gehad?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zo langzaam aan krijg ik hier wel de balen van, elke dag is er wel weer iets anders, niet bepaald stabiel te noemen.

 

Klopt. Zo is er altijd wel wat. Denk trouwens niet dat

dit bij andere spelers veel beter is op dit moment. Heb

hier ook een cFullHDMA staan en die heeft ook zo zijn kuren

en speelt minder af dan de PCH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...