Ga naar inhoud


Philips DST5816 Geen Hotbird..


Satfreaked

Aanbevolen berichten

Ik heb op de volgende decoder geen mogelijkheid dat ik Hotbird zie, alleen Astra zie ik in het menu staan.

Ik heb bij een vriend in Germany een DB600 geplaatst en hij heeft ook nog 3 Philips decoders. Nu heb ik een Dubbele LNB erop gedaan en na installatie blijkt dat de Philips decoders alleen de Astra 19 Oost bevatten in hun menu.

 

Zijn daar nu mogelijkheden toe om toch met deze decoders te werken onder een Dubbele LNB ( Astra/HB ). Op de Philips hoeft geen HB te komen, want dat zou hij met het aantal kanalen die astra en de HB bevatten niet eens aan kunnen ( te veel ).

 

Is er bv een mogelijkheid om nieuwe Firmware erin te knallen ofzo. ???

 

 

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites


het ging me erom dat de DST 5816/03A is wel te flashen, maar alleen met DST5816 firmware, en die is maar 1 keer uitgberacht, de andere types 5816 kunnen of 6071 of 6072 firmware draaien.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
De meeste beginners vragen worden in het beginners topic beantwoord.

> KLIK<

Natuurlijk kan je voor verdere hulp altijd even een vraag stellen. laugh



Ja sorry JOHAN dat ik nu pas reageer, maar zit het nog eens na te lezen. Maar jullie/jij van Sat4all zijn wel moeilijker als NODIG vind ik.
Ik heb een vraag over Philps ontvangers, en waar stel ik de vraag !!!!!!!!.
En ja hoor weer niet goed, nu moet ik me melden in de beginners afdeling ?????
Maar 1 ben ik geen beginner o psat gebied maar het is zo breed deze materie dus je hebt altijd wel weer een soort van wat lijkt op beginners vraag. Of komt bij jouw alles zo binnen in je hersenpan van dingen die je nooit in handen hebt gehad.

Jullie maken het een forum lid over het algemeem moeilijker als het is. Komt wel bij dat ik niet zonder Sat4all kan want er worden meestal wel zeer onderbouwde antwoorden gegeven maar ik heb inmiddels wel een soort van Faal angst hier op het forum...

Helaas........

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn antwoord bevalt je niet.?

Toch geef ik je juist een link waar je met een heeeeeeel klein

beetje moeite een antwoord op je vraag, EN, nog meer wetens

waardigheden over jouw vraag betreffende de firmware voor deze decoder had kunnen lezen.

Daarbij geef ik in mijn antwoord aan dat je altijd een vraag kan

stellen,......... maar die komt dus niet. (! !)

Blijkbaar is de pagina Philips voor beginners - Lees dit eerst voor jou dusdanig duidelijk

dat verdere vragen voor jou niet meer nodig zijn.

 

 

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat hier een misverstand is, de topic starter dacht het BEginners forum waar iedereen die hier net is zijn vragen moet stellen, niet Philips voor beginners.

 

MVG. G3rard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

En misverstand is idd niet geheel uit te sluiten.

Topic starter hoeft echter alleen maar de link te volgen om er achter te komen in welk beginners topic hij terecht komt.

 

Dit topic gaat nu zo langzamer hand nergens meer over.

Althans de vraag is ruim voldoende beantwoord en om verdere off topic berichten tegen te gaan ga ik dit topic sluiten.

 

Zoals eerder aangegeven kan de topic starter als er nog vragen zijn met betrekking tot zijn Philips decoder altijd zijn vraag hier stellen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...