Ga naar inhoud


lan sharing versus smartwi en de wet?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

al een gehele discussie geweest over de lan sharing en de wet.

Maar met de smart wi,is het ook mogelijk 1 smartcard te delen over diverse ontvangers.

Dus ja,hier kan je nu je ook afvragen,hoe zit de wetgeving over de smartwi?

Als je de letter van het contract leest zijn ze alle beiden niet toegelaten,omdat er ergens in het contract staat,dat het verboden is op gelijk welke wijze (om het in mijn woorden te schrijven) de gegevens van de kaart te verveelvoudigen op gelijk welke wijze ook.

Wat is U mening hierover?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze discussie is in vergelijkbare vorm al veelvoudig aan bod geweest.

Op het moment dat je voor een abonnement betaald, mag je daar binnen je eigen huishoudelijke kring mee doen wat je wilt.

Al gebruik jij technische middelen om met behulp van een smart-wi naar 22 zenders uit het CDS pakkert tegelijk te kijken is dat wettelijk geen probleem, zolang je maar niet met de buurman, overbuurman etc. "deelt".

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Ventura
Wat verstand men onder "eigen huishoudelijke kring" confused. Dat is de ham vraag.

Gewoon het adres waarop het abo is afgesloten.
De buren hebben een ander adres,dus dat mag niet.

Van mij weet dat TVV het abonneeadres,niet staat waar ik woon,het staat bij mijn ouders (belgië).Zij maken er geen probleem van,zolang de briefwisseling toekomt,en de betalingen zijn gedaan.
sorry voor het beetje top offic gaan.Mijn kaart wordt meegenomen naar mijn studio en naar mijn ouders.
Met een 2,4 Ghz zender,kan je dan alweer sneller in de problemen geraken in gebieden van sociale studio's,omdat de isolatie,beperkt is en de buur of buren ongewild tijdelijk kunnen meekijken als je het zo bekijkt.Maar ja,je kunt zo altijd muggeziften (noemen ze hier zo)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattv4iedereen
Van mij weet dat TVV het abonneeadres,niet staat waar ik woon,het staat bij mijn ouders (belgië).Zij maken er geen probleem van,zolang de briefwisseling toekomt,en de betalingen zijn gedaan.


Pff, je kan mij niet wijs maken dat er iemand is die niet weet wat ze met "huiselijke kring" bedoelen. Wat is er voor jou niet duidelijk aan?

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende definitie van 'huiselijke kring' kwam ik tegen op vivada.eu. Het gaat daar over huiselijk geweld, maar als je dit nu precies toepast op 'onze' situatie...

 

 

Definitie

 

Hier wordt uitgegaan van de definitie van huiselijk geweld, zoals gehanteerd door de overheid. Het wordt gedefinieerd als ‘geweld’ dat door iemand uit de huiselijke kring van het slachtoffer gepleegd is. Die huiselijke kring bestaat uit (ex-)partners, gezinsleden, familieleden en huisvrienden. Bij deze definitie staat de relatie tussen de dader en het slachtoffer centraal en niet de locatie van het gepleegde delict. Huiselijk geweld is dus niet enkel ‘geweld in een huis’, maar omvat ook die delicten waarbij (ex-)partners, gezinsleden en familieleden elkaar buitenshuis geweld aandoen: op straat, in een café, of in de tuin.

 

 

I rest my case :D

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als CD dat zo zou zien, dan zou het ook niet mogen om je kaartje mee te nemen naar de camping (in NL) aangezien dan de huiselijke kring zou veranderen.....

Ik kan mij wel vinden in de definitie die Toxic heeft gepost, en het zou mij niets verbazen als CD dit ook gebruikt als definitie....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...