qs2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Sinds vanmorgen staat onze Strong met Sattracker 3.0 op 1 januari 1990 alsof ie opnieuwe gereset is.. Hoe kan ik de datum/tijdstip (in sattracker) veranderen?? Can't find it..... Sssssst...............rong! ;-) en Strong 8000, Nokia 9302s, Rebox RE9000HD 1TB
Gast SATMAN Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Hallo Op tijd en datum zetten doe je op de volgende manier schakel van de ene zender naar de andere zender en druk tijdens dat overschakelen langdurig op toets A totdat er op het scherm verschijnt de datum plus tijd... Suc6 Satman
qs2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2008 en t werkt bedankt Sssssst...............rong! ;-) en Strong 8000, Nokia 9302s, Rebox RE9000HD 1TB
tracker Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Na het zoeken naar het instellen van de tijd op de strong 8000 ben ik bij dit draadje terecht gekomen, maar helaas geen oplossing gevonden. Ik draai nu met de nieuwste versie die ook de nieuwe kaart ondersteunt, maar de tijd blijft maar 1 uur achter. Wat ik ook instel in het menu aan GMT + .... niets helpt. Klopt het dat is de tijd niet in te stellen of is er een oplossing?
tracker Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Oplossing al gevonden: Handboek van Vreeswijk. Hierbij dank voor de handleiding.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen