Ga naar inhoud


Inverto 7000 opnames blijven hangen


Gast marjon07

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje blijven de films die ik op neem hangen.

Dat wil zeggen na enkele minuten blijft de film steken.

Ik heb de nieuwste software er op gezet maar ook dit mocht niet helpen. Heeft iemand hier een oplossing voor.

 

Inverto 7000 80gb

Aston Dual 1.03

Link naar reactie
Delen op andere sites


Enkele vragen:

1- zijn het gecodeerde, ongecodeerde of gedecodeerde opnames?

2- als het afspelen stopt: kan je dan, door 1 minuut te springen, wel weer verder kijken?

3- doet dit probleem zich met alle opnames voor?

4- werkt timeshift wel goed?

 

PS: Ik neem aan dat je de uitgebreide handleiding (bovenste topic) gelezen hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Je zegt dat je een Aston dual 1.03 hebt, is dit een aston met een groen ledje, dus origineel versie 1.07 of zoiets of een echte 1.03, in dat geval lijkt het mij een beetje oude cam, in het eerste geval is je software op de cam waarschijnlijk gereset. Kijk even bij de cam instellingen wat hier staat aan softwareversie e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hallo

ook hier nadat ik de nieuwe software erop heb gezet problemen met opname geluid gaat hakkelig door of niet maar geen beeld na ongeveer een minuutje gebruik canal digitaal modulle

ook per minuut doorspoelen helpt niet beeld komt niet terug en het zijn gecodeerde opnames

wie heeft advies

vinyl

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marjon07: aangezien je geen antwoord geeft op vragen, neem ik aan dat het probleem is opgelost.

 

@ Vinyl: Gebruik eens hoofdletters en leestekens: dat maakt een tekst leesbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vinyl
hallo
is daarmee ook mijn probleem met de inverto opgelost-komma-luister we zitten niet op school -komma-dit is een satellietforum
bedankt vinyl

Geen hoofdletters, komma's op de verkeerde plaats, geen punten: misschien toch maar beter naar school? Ook op andere plaatsen dan op school is het prettig normaal te schrijven.
Sorry, maar dit nodigt niet echt uit tot serieuze antwoorden.

Toch maar een eerste poging: waarom kijk je naar gecodeerde opnames? Zet automatisch decoderen en back-up eens aan.
Gecodeerde opnames van voor de laatste sleutelwisseling zijn niet meer te bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...