Ga naar inhoud


DVD`s converteren naar een op de Popcorn Hour afspeelbaar formaat


Jürgen

Aanbevolen berichten

Sinds 2002 heb ik een groot aantal eigen filmopnames met Pinnacle Studio bewerkt en daarna als DVD gebrand.

Omdat de PH A-100 geen ISO bestanden van DVD`s en ook geen DVD`s image direct vanaf de HDD kan afspelen wil ik de inhoud van deze DVD`s op mijn PH A-100 plaatsen.

Ik weet alleen niet hoe ik de inhoud van deze DVD`s geschikt kan maken zodat ik deze op de HDD van de PH kan plaatsen en afspelen.

Een andere optie is al het oude bronmateriaal opnieuw bewerken en als MPEG2 bestand opslaan en afspelen maar dan ben ik met Kerst nog niet klaar.

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik hiervoor moet doen?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ging simpelweg ervan uit dat het niet werkte omdat op de Main Page van de NMTWiki (The Networked Media Tank (NMT) de onderstaande tekst stond.

En aangezien ik de genoemde connecties niet toe pas dacht ik dat ik geen ISO bestanden kon afspelen.

Ik zal er een aanmaken en kijken of de PH deze vanuit de in de PH geplaatste HDD kan afspelen.

 

3. DVD support in .iso is only supported via NFS/SMB connection at this time. It will not work with Myihome. If you are having judder or audio drop out problems with SMB share. Use NFS instead.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

WPW,

Bedankt voor het antwoord maar ik begrijp nu eindelijk hoe het zit.

ISO is eigenlijk een container waarin de verschillende TS bestanden zijn opgenomen en inhoudelijk is er geen verschil.

Nu dacht ik dat de PH A-100 geen ISO bestanden afspeeld maar wel TS bestanden.

In dit verband heb ik nu dan toch nog een aanvullende vraag.

Het is de bedoeling dat ik deze TS files op de interne HDD van mijn PH A-100 Multi Media Player plaats en daarop afspeel.

Deze player ondersteunt TS files.

De vraag is nu welke van de TS bestanden (dus met welke extensie VOB's IFO's en BUB's) moet ik nu aanklikken zodat de DVD wordt afgespeeld?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...