Ga naar inhoud


[Clarke Tech 5000C] BISS menu opent niet met 8280


Gast NL-satter

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn Clarke Tech 5000C de 1.43P firmware geinstalleerd staan. Nu komt het voor, dat het handig is om CCW keys handmatig in te voeren. Op mijn Clarke Tech 2000 doe ik dat door het zgn BISS menu te openen, door 8280 in te geven. (Ook in CT2100 en CT1500 werkt dat, als er een x.xxP firmware geinstalleerd is.)

Op mijn CT5000C/1.43P lukt dat echter niet. Met 8282 open ik wel de algemene key-menus, maar het BISS-menu krijg ik niet open. In handleidingen die ik op internet vond, staat dat je kunt openen met 8282, dan MUTE-EXIT, en vervolgens 8280 kan openen. Lukt ook niet... Iemand dit probleem al gezien en opgelost? Ik hoor er graag over...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan de BISS keys edtten met het programma CTSoftcamMaker 3.1

dit programma haalt een actuele softcam van internet en geeft tevens de mogelijkheid om de softcam te bewerken

ik gebruik dit programma om de nieuwe softcamfile via nulmodem naar mijn Clarke Tech 5000c te sturen

 

ceasar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CEASAR W
Je kan de BISS keys edtten met het programma CTSoftcamMaker 3.1
dit programma haalt een actuele softcam van internet en geeft tevens de mogelijkheid om de softcam te bewerken
ik gebruik dit programma om de nieuwe softcamfile via nulmodem naar mijn Clarke Tech 5000c te sturen

ceasar


maar niet de biss keys: die moet je handmatig invoeren. dat staat ook in de softcam die je met bovenstaand programma binnenhaalt! "Biss and DCW Keys (Manual insert) remote control code: 8280"

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies. Een softcam met keys naar de Clarke Tech 5000 sturen met CTSoftCamMaker doe ik ook. Werkt mooi. Maar het gaat juist om die keys die je niet op softcam kunt zetten, maar er handmatig in moeten worden geklopt...

Op mijn CT2000 lukt dat idd prima met 8280, maar op de 5000C dus niet... Ik ga, denk ik, eens proberen een firmware-versie terug te gaan. Misschien is het een specifiek probleem van die 1.43p? Hoe zit dat dan op de Max225?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...