Gerard 76 Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Zou de zender er tijdelijk uitliggen? Andere kanalen van die tp doen het nog wel. Heb het op 2 boxen hier getest.
Gast aart44 Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Ja dat klopt nou hoop ik dat hij het morgen weer doet het is de favoriete zender van mijn kleinzoon.
Kozmoz Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 een paar transponders van UPC direct liggen eruit. geen signaal op 11992H, 12304H, 12382H op astra1 grtz kozmoz Vu+ Uno 4k SE, Mut@nt HD2400, triax multi rail met 4 inverto black premium LNB's, 1.1m triax schotel
Gerard 76 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2008 Haha,hier kijkt mijn zoon van 2 er ook graag naar, vooral Thomas de stoomlocomotief vindt ie leuk Morgen wordt ie 3 jaar,dus hopen dat 't dan weer werkt. Anders wordt het waarschijnlijk kabouter Plop op VTM
Gast aart44 Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Origineel bericht van: Gerard 76 Haha,hier kijkt mijn zoon van 2 er ook graag naar, vooral Thomas de stoomlocomotief vindt ie leuk Morgen wordt ie 3 jaar,dus hopen dat 't dan weer werkt. Anders wordt het waarschijnlijk kabouter Plop op VTM Nou Thomas Toby Gordon en de rest van de locomotieven rijden weer dus je zoon kan kijken en nog gefeliciteerd met je zoontje.
Gerard 76 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2008 Dank je,zag het idd,.... hij had JimJam zelf al gevonden.. En ik was blij dat ie het weer deed. Anders moest ik gaan uitleggen waarom er op zijn feestje geen JimJam zou zijn... Hij heeft trouwens een DVD van Thomas gekregen dus dan heeft ie voor de volgende keer een backup.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen