tracker Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb NIS2007 opnieuw moeten installeren maar nu blokkeert de firewall van NIS2007 het verzenden/ontvangen van mijn Outlook. Als ik de firewall volledig uitschakel dan gaat het ontvangen/verzenden prima. In programma beheer van de firewall configuratie staat bij Outlook toestaan aan. Wat moet ik nog veranderen? Natuurlijk begrijp ik dat er andere programma's zijn die vast beter oid zijn, maar ik heb nu eenmaal betaald voor NIS2007 en het heeft altijd goed gefunctioneerd.
tracker Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 Ben ik echt de enige die dit probleem heeft?
Gast hummiesat Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Waarschijnlijk wel een van de weinigen die NIS gebruikt.
Ome Merde Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 poort 25 en 110 vrijzetten in de firewall maar beter is NIS te deïnstalleren wil je van je PC kunnen "genieten" merDe deze ruimte is te huur
Gast MP4 Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Origineel bericht van: hummiesat Waarschijnlijk wel een van de weinigen die NIS gebruikt. Ja, dat is zo 2007... Dr Norton mag met pensioen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen