flodder11 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Origineel bericht van: Endeavour Al langere tijd geen updates meer geladen in mijn Diablo light V2.2 omdat alles (wat zichtbaar zou moeten zijn) eigenlijk prima werkte. Ik werkte met de stealth, maar gisteren een keer de UW 1.29 geladen. Omdat ik een oudere Cas studio versie had heb ik eerst de 8.5a op de pc gezet en daarna de diablo geladen met mijn Cas 3 plus. Geen enkel probleem..... Klopt. Probleem is er alleen met de cas2 op diverse fora. @juleke ik denk dat je iets verkeerd doet. En wat je ook overal leest is dat mensen denken dat de cam dood is maar dat ie met kunst en vliegwerk weer aan de gang te krijgen is. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
flodder11 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Na nog wat leeswerk gedaan te hebben het volgende: Het geen ik in mijn vorige bericht schrijf, word overal bevestigd. Mensen met een cas2 moeten met een dead cam deze met een cas3 of twinbase met formateren weer tot leven zien te krijgen of : cas 8.5 verwijderen De klok van je computer op 28 maart zetten en laten staan ,daarna cas 8,3 er op zetten.de intenet verbinding loskoppelen om geen verbinding met duolabs te hebben,dan formateren. En als dat gelukt is, oude stealth proberen en als dat niet lukt, aantal keren formateren en nog eens proberen en nog eens proberen. het is niet gezegd dat dit nu lukt. Er schijnt ook nog verschil te zijn tussen diverse XP en Vista helaas. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
elabbar Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2008 hi FLODDER 11, Leg ons uit HOE? en WAT is die kunst en vliegwerk dan ?? Mvg.
flodder11 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Origineel bericht van: elabbar hi FLODDER 11, Leg ons uit HOE? en WAT is die kunst en vliegwerk dan ?? Mvg. Nou,volgens mij staat dat in mijn laatste bericht. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
juleke21 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 flodder11 betreffende wireless 2.2met UW129 erop niemand kende mijne cam,receivers-cas3-cas2en twinbase niet dan UWE zeer goede raad op gevolgt met TWINBASE,na 5 pogingen op restore werd hij wakker.gelijk erna de 2.53 opgezet ,met succes.fodder11 HARTELIJKEN DANK voor dien klare uitleg in het NEDERLANDS,tja mijn engels is hopeloos
elabbar Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2008 diablo cam is weer okee!!!(zie hoe?) - een oude stealth downloaden, bv. stealth 2.51 - met cas3 in de cam laden zonder iets anders te doen - direct in de receiver, dan zie je dat de cam weer de oude is. Mvg. elabbar
Aanbevolen berichten