Ga naar inhoud

Inlognaam wordt niet onthouden en automatische opstart werkt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb 2 kleine hinderlijke probleempjes.

1e :

Op één forum moet ik telkens opnieuw inloggen en terwijl ik een vinkje plaatst bij "log mij automatisch in bij ieder bezoek" Wat kan de oorzaak zijn ??

2e :

Als ik een cd in de speler doet of sd kaartje aansluit krijg ik geen reaktie van XP.

Ik kan wel gewoon via verkenner de cd of sd-kaart bereiken.

Ik weet dat hiervoor een simpele oplossing is maar ik weet niet meer wat.

Wie kan mij dat even vertellen ?

Alvast bedankt

Mvg

gsm

Geplaatst:

1. verwijder je internethistorie (cookies e.d) eens.

welke browser gebruik je ? Internet explorer ?

* internet explorer starten

* extra

* internet opties

* verwijderen

* alles verwijderen (ook offline)

2. rechtermuisknop op de hardware klikken (cd-rom station, cardreader station), tabblad automatisch afspelen. hier kun je de opties instellen voor het automatisch afspelen/laden.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Wat het verwijderen in IE7 betreft, dat heb ik al menig aantal keren gedaan maar dat heeft niet geholpen.

Automatisch afspelen staat bij alle stations op : vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren

Het scherm wat je ziet op dat tabblad zag ik voorheen als ik er een sd kaartje of cd in deed maar al enige tijd niet meer en dat wil ik weer zien.

Volgens mij moet er iets anders gewijzigd zijn maar wat ??

Geplaatst:

Gedaan en uitgevoerd, ruim 92 MB vrij gemaakt maar geen oplossing voor het inlog probleempje.

Ik heb http://www.weetjewel.com/forum/home.htm geopend en weer ingelogd maar na afsluiten moest ik weer inloggen ondanks dat ik een vinkje heeft geplaats bij log mij automatisch in bij elk bezoek.

Waar kan ik de opgeslagen inlog gegevens vinden ? Ik dacht dat die in cookies stonden maar dat is dus blijkbaar niet het geval.

Geplaatst:

Ik krijg toch bijna de indruk dat bij jou iedere keer als je IE afsluit je cookies worden gewist.

Geplaatst:

als het alleen bij die ene site is lijkt het me voor de hand liggend dat het aan die site ligt en niet aan jouw pc.

Geplaatst:

Dat vermoeden had ik ook maar ik heb het met de beheerder van dat forum bekeken maar we komen er niet uit en andere leden van dat forum hebben er geen last van.

Weet jij misschien waar de gebruikersnamen en wachtwoorden worden opgeslagen op de PC ?

Ik dacht in cookies maar dat blijkt niet zo te zijn wnat als ik ede map cookies leeg maakt en in ga loggen op Sat4All dan hoef ik maar 1 letter in te geven en mijn gebruikersnaam en wachtwoord staan dan weer ingevuld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen