Ga naar inhoud


YouCa maakt kabel kijken goedkoper


kaelem

Aanbevolen berichten

Coax de grond uitspitten en glaswol erin.

Dan zijn we Joe Pie Zie en Ziggo gelijk kwijt en is het kabelprobleem opgelost.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: MP4
Jawel hoor. Wat heb je besteld aan snelheid en wat krijg je binnen?

*Ik heb het niet over de provider, want KPN zal je tochwel bedienen.



Ik heb t ook niet over de provider , dit is mn snelheid die max gehaald kan worden.

ik had orange 20.Mbit via kpn lijnen, maar heb nu speedxs tot max 12 via BBned.
snelheid maakte in dit geval niet uit.

maar weer ontopic, ik hoop ook dat ze meer concurentie toelaten op de kabel, waar ik woon hebben ze een kabelstichting die ik jaren geleden de deur gewezen heb.
Mss dat t dan weer leuk wordt.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus er komen in de kabelbranche meer kantoren, directeuren, werknemers, dure leaseauto's enz. enz. en toch zou de kabel goedkoper worden? Net zoals de regering dat zich had voorgesteld bij het opengooien van de energiemarkt?

 

Dream on mensen.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eentje...

 

De kabel is nu zo duur en wordt binnenkort vast en zeker nog duurder, zodat het straks goedkoper kan.

 

Het duurt nog zeker 1-2 jaar voordat dit doorgaat. Ondertussen gaan de prijzen bij UPC/Ziggo voor het (analoge) basis abonnement van 16 naar (stel) 20 Euro per maand om vervolgens via een aanbieder weer terug te gaan naar 18 Euro per maand... En dan zeggen 10% goedkoper....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig in Gouda zitten er al twee op de kabel! De Rekam is eigenaar van de kabel met zijn eigen aanbod en sinds dacht ik een jaartje is ook Caiway actief met aanvullende kanalen (digitaal). Caiway neemt al jaren het kabelinternet voor zijn rekening voor de Rekam dus deze aanvulling is ook niet zo vreemd, ik denk dat Rekam geen geld heeft voor deze Digitale uitbreidingen.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog zien hoe ze dat goedkoper willen maken. De netten blijven eigendom van de grote 3 (een paar daargelaten) en die kunnen vragen wat ze willen. Of ze verkopen de netten aan een holding en die verhuurt ze weer aan potentiele aanbieders. Dat kan nog leuk worden als er een storing komt, 2 weken zonder internet smile

 

Ik denk dat het net zo gaat als met de energie leveranciers: verschillen van 0,01 cent per kWh. Daar schiet je dus niets mee op.

 

 

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De opta kan het volgens mij heel simpel houden. Voor een standaard (analoog, vanaf een bepaalde datum alleen digitaal) pakket van 30 zenders een maximum prijs van 9.95 per maand. Men had al bepaald dat 6 Euro kosten dekkend is, dus best redelijk...

 

Alles aanvullend mag de kabelaar zelf verhandelen (dat digitale)... Wedden dat je met deze maatregel zult zien dat CDS nog niet zo gek is??? De Digitale pakketjes worden dan plotseling duurder....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon splitsen net als de Nuon in NWB (netwerk beheer) en PLB (productie en leveringsbedrijf)

 

Bij de kabel moet het dan zo worden:

 

De netwerkbeheerder zet de analoge signalen ongecodeerd op de kabel.

Keuzemogelijkheden tussen Upc en al zijn concurenten in heel Nederland.

Er moet 1 soort codering komen voor digitale tv.

De decoders moeten voor alle providers zijn te gebruiken.

 

Alle stekkers en apparaten die ik met Nuon stroom gebruik kan ik ook voor Essent stroom gebruiken, bij gas is dit zo.

Dan hoort dat bij de kabel dus ook zo te zijn.

 

Leo

 

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949

Er moet 1 soort codering komen voor digitale tv.
b][/size]



Jaja, ik zie het al helemaal zitten, met de Dreambox en Ccam en een paar files gratis kijken :D .

Hoe meer kosten er in een bedrijfstak zijn hoe hoger de prijzen, dat kan toch niet anders? Want meer kantoren, meer personeel, meer leasebakken en zo kan ik nog wel even doorgaan hoe duurder alles wordt? Of ben ik nou gek? Alles moet toch betaald worden.

Ook zij (YouCaY)zullen winst willen maken maken net als ieder ander bedrijf. Maar hoe meer bedrijven uit één vijver vist, hoe hoger de prijzen want iedereen moet de vaste lasten betalen en nog veel meer!

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Klaas
Jaja, ik zie het al helemaal zitten, met de Dreambox en Ccam en een paar files gratis kijken

 

Dus je kan zonder smartcard nu ook gratis naar TVV Premiere en Canaldigitaal kijken ?

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...