Ga naar inhoud


YouCa maakt kabel kijken goedkoper


kaelem

Aanbevolen berichten


  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Dan kun je natuurlijk afvragen of dat gros iets merkt van het verschil tussen bijvoorbeeld 4 Mb/sec en 100 Mb/sec.....


in ieder geval bieden ze qua newsgroepen al heel wat beters aan dan menig andere serviceprovider waar je tenslotte toch voor betaald of je het nu gebruikt of niet...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dan kun je natuurlijk afvragen of dat gros iets merkt van het verschil tussen bijvoorbeeld 4 Mb/sec en 100 Mb/sec.....


100Mbit/s UP is toch wel erg lekker voor velen denk ik. Er zullen via MSN plotseling heel veel MP3's en video's worden uitgewisseld tussen vrienden/familie/kennissen. wink


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijd geleden een keer met UPC gebeld om evt. naar de kabel over te stappen. Daar vertelde ze mij dat die € 16 per maand (of minder, afhankelijk van de gemeente) niet door de kabelaar zelf wordt bepaald. Het geld is ook niet bestemd voor de kabelaar. Die kosten schijnen er in de toekomst een keer af te gaan. Wanneer wist hij niet.

 

Wat uiteindelijk waar is van het verhaal wet ik niet, maar het zou de kabel een stuk goedkoper maken. Als ik nu mijn entertainmentpakket wil omzetten in een vergelijkbaar pakket bij UPC, dan ben ik veel meer centjes kwijt confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Zelfs bij ziggo kan het in sommige gemeenten bijna 6 Euro goedkoper...


O.a. in Den Bosch voor € 10,40 ipv 16,25 (!)

Ra, ra???


Een kennis van mij woont in Spijkenisse en betaalt daar ook maar 10 euro voor het UPC analoge basispakket. Schijnt een prijsafspraak/voorwaarde te zijn geweest toen UPC de toenmalige kabelaar overnam.

Als de kennis echter over wil stappen naar digitale televisie, dus een soort van contractswijziging aangaat, dan moet hij wel de volle mep (16 euro) gaan betalen. Ook nieuwe bewoners die in dat gebied komen wonen betalen per direct 16 euro per maand.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: Edwinmtb
Het geld is ook niet bestemd voor de kabelaar.

Goh, da's knap. UPC is dus eigenlijk een filantropische instelling. smirk


maar het klopt wel, het gaat naar john malone smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...