Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 In mijn Nokia N73 kan ik 2 dingen niet vinden. 1e Hoe zet ik bij opstarten dat Nokia deuntje uit !!! 2e Hoe kan ik de lettergroote enz, groter zetten !!! Deze 2 zaken wel gevonden in mijn andere Nokia 6233 ??
Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Is het met de Nokia N73 ook mogelijk, dat de gemaakte foto's, filmjes, enz, direct naar de geheugenkaart gaan, dus niet naar het intern geheugen ? Hoef ik deze acheraf niet te verplaatsen naar de geheugenkaart
Big fellow Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Zat er geen NL handleiding bij je telefoon? Zo nee: http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N73-1_UG_nl.pdf En nee, ik heb hem niet doorgelezen om je vragen te kunnen beantwoorden. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Omdat het bij de Nokia 6233 wel mogelijk was, ben ik er vanuit gegaan, dat het bij de Nokia N 73 ook mogelijk zou zijn. De handleiding heeft het er niet over, Het resterende, heb ik nu wel gevonden in de handleiding. bedankt daarvoor. Dus als er iemand is, die mij kan vertellen, hoe ik die vervelende opstart dreun uit zet, hoor ik dat graag. Mogelijk is dat bestand gewoon te verwijderen, alleen waar staat deze.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Sjaak, verder is het best een goede telefoon, opstarten duurt bij mij niet zo lang. En de foto's zien er best goed uit, al is het natuurlijk minder dan een goede fotocamera. Bij elke telefoon, is het weer even wennen, zo heeft elke telefoon wel een voor en nadeel.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Henri Aalten, dat deuntje zit in de rom gebakken, en kun je er dus niet uithalen. Kapot ben ik er ook niet van, want alles wordt er trager van. Dat vind ik toch al een manco aan Nokia dat trage opstarten. Een W95 pc start nog sneller op, ik heb zelf de N70 maar met de N73 zal het wel niet veel beter zijn. Mijn volgende telefoon zal waarschijnlijk een ander merk worden. Als ik andere merken zie die wel snel opstarten en betere camera´s hebben, en goedkoper zijn, dan lopen ze bij Nokia een beetje achter de feiten aan. Ik vind de Nokia een lastige telefoon, met die kleine rot knopjes en lastige en ingewikkelde menu´s. Misschien moet ik wel aan een senioren gsm, met grote knoppen of zo Je schrijft, zit in de Rom gebakken, oké maar is het niet ergens uit te zetten !!
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Oké bedankt, laat ik het verder ook maar zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen