Loui (K) Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik als aankomend N ammateur heb alvast een antenne geplaats een 3bander van Comet, Op een 9meter antennemast.Nu verbied De Alians uit almere mij deze mast te plaatsen terweil ik wel aan hun richtlijnen voldoe. wat kan ik hier tegen doen.bij de buren zit ook een antenne aan de muur dat mag blijkbaar wel.Oja ik heb het wel schriftelijk aangevraagd,met de uitspraak dat als er geen bezwaar was voor de eigenaar van de huurwoning mijn vrouw dus kon het,En als het aan de achtergevel zat.Nu moet ineens deze mast weg. Vreemd ze waren komen kijken maar zonder mij daar over intelichten.
Loui (K) Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2008 Dat dacht ik ook,maar ze zijn er nog niet, ik heb ook argumenten om dwars te liggen.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2008 Moderator Geplaatst: 6 augustus 2008 Neuteboom (RCD) zij vroeger altijd, stop van elke 10 gulden er 9 in je antenne en 1 in je zender! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hobsat Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Links zie ik nog een antenne, 11 meter? GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
berry Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Let er ook op dat de top van de antenne vanaf de dakrand niet meer is dan 5 meter, anders heb je een bouwvergunning nodig.
Loui (K) Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2008 Origineel bericht van: ber Let er ook op dat de top van de antenne vanaf de dakrand niet meer is dan 5 meter, anders heb je een bouwvergunning nodig. Dat haalt het net niet zit ongeveer op 4.5meter
Gast Pacman Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Als kleine jongen had ik een 27mc antenne op een paal op het dak staan. Paal 2 meter en de antenne 5,5 meter hoog. Nooit een vergunning voor aangevraagt.
Johan45 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Waarom is bij de tweede foto de stand van de antenne horizontaal.? Vult u rustig aan !!!
view Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Citaat: Waarom is bij de tweede foto de stand van de antenne horizontaal.? Horizontale gepolariseerd. Tevens worden de nekspieren zo ook een beetje aangespannen, komen die ook weer los.
Gast slungel Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Die antenne op de foto is een mooie kapstaaf. Waar zit de antenneverlengsmoel..?
Loui (K) Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2008 Origineel bericht van: Johan45 Waarom is bij de tweede foto de stand van de antenne horizontaal.? Zo beter dan?
Moderator ceesv Geplaatst: 7 augustus 2008 Moderator Geplaatst: 7 augustus 2008 keurig mastje, is niets mis mee. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Niets mis mee zo te zien ....... Vult u rustig aan !!!
Loui (K) Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Geplaatst: 3 september 2008 Het is weer zover ze(De Aliantie Almere) zijn bij mij aan de deur geweest om te kijken wat ik heb gemaakt.Ze waren er tevreden over hoe ik de antenne heb geplaatst.Maar ze kwamen er nog op terug.Nu vandaag krijg ik een aangetekende brief dat ik de mast binnen 7 dagen moet verwijderen anders heb ik een rechtzaak aan mijn broek.(wat een dreigement zeg?)Dus ik naar de rechtsbijstand die gaan me nu helpen zij vonden dit grote onzin. wordt vervolgd hihihi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen