Ga naar inhoud


3Band antenne plaatsen


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik als aankomend N ammateur heb alvast een antenne geplaats een 3bander van Comet, Op een 9meter antennemast.Nu verbied De Alians uit almere mij deze mast te plaatsen terweil ik wel aan hun richtlijnen voldoe. wat kan ik hier tegen doen.bij de buren zit ook een antenne aan de muur dat mag blijkbaar wel.Oja ik heb het wel schriftelijk aangevraagd,met de uitspraak dat als er geen bezwaar was voor de eigenaar van de huurwoning mijn vrouw dus kon het,En als het aan de achtergevel zat.Nu moet ineens deze mast weg. Vreemd ze waren komen kijken maar zonder mij daar over intelichten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Neuteboom (RCD) zij vroeger altijd, stop van elke 10 gulden er 9 in je antenne en 1 in je zender!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

keurig mastje, is niets mis mee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het is weer zover ze(De Aliantie Almere) zijn bij mij aan de deur geweest om te kijken wat ik heb gemaakt.Ze waren er tevreden over hoe ik de antenne heb geplaatst.Maar ze kwamen er nog op terug.Nu vandaag krijg ik een aangetekende brief dat ik de mast binnen 7 dagen moet verwijderen anders heb ik een rechtzaak aan mijn broek.(wat een dreigement zeg?)Dus ik naar de rechtsbijstand die gaan me nu helpen zij vonden dit grote onzin.

wordt vervolgd hihihi.

post-6488-1318259889,7661_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...