gamgra Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Jammer als je geen toelating krijgt, je materiaal keuze is perfect; Stainless steel muurbeugel, hotdipped galvanised pijp, normaal gesproken goed voor 25 jaar service.
gamgra Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Beste Sjaak Het laswerk verdient misschien geen schoonheidsprijs, wat de materiaalkeuze betreft is het woord aan Loui (K)
Gast pietsat Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Help mijn man heeft een hobby :grin :
Loui (K) Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Geplaatst: 17 september 2008 Nou het laswerk is niet door mij gedaan de lasser had even met een staalborstel de las schoon kunnen maken oke een punt. maar verder is dit systeem erg stabiel en sterk.zelfs de buren vinden dit beter dan de orginele beugels van 40cm afstand.En de opzichter van de woningbouw vereniging was ook zeer tevreden over de montage.(jaja je leest het goed)Maar ik heb er een advocaat van de FNV rechtshulp opgezet hij heeft alle stukken die ik heb.hij vroeg ook om het huurcontrakt als daar niks over in staat zij hij dan redden we het aldus de atvocaat.We wachten af voorlopig staat hij mooi hoog en stevig en werkt uitsteken.
Loui (K) Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Geplaatst: 29 november 2008 Na veel touwtrekken wederzijds moet ik deze antenne alsnog verwijderen,ondangs dat er hier de buren niet klagen laatstaan dat ze bezwaar hebben. het hele blok hier vind het goed behalve de Alliantie, die daar verder niks geen last van heeft en ook geen nadeel van ondervind. het is gewoon pesten (ik wil niet dat je een antenne bij huis hebt).Hoe pak ik dit Juridisch sucsesvol aan.Ik ben met N examen bezig.Ik ga in April op.
Loui (K) Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Zouden we >>>HIER<<< verder mee komen als ze ons weer eens dwars liggen?
Jan Ambers Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Er ligt nog een wereld tussen je recht hebben en je recht halen... Onthoud, de dikste porte-monnaie, heeft en haalt bijna altijd zijn recht!
focus103 Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 rijdende rechter een idee die heeft ook al zo iets gehad met een schotel op (aan) een flat. Het gaat om de het vrije handels verkeer (ook radio en tv signalen vallen hier onder) suc6 peter Oja daar hoef je geen zendamateur voor te zijn.
Loui (K) Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 Ik ga het uitvechten bij de rechter op 9 september Ik ben gedagvaart dus ga ik mooi even die kant op.(lelystad)
Gast DVD Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 mijn buurman is een A ammateur die heb een mast hier staan ook aardig boven het dak en een draadattenne naar een lantarenpaal van de gemente dat MAG hier in den bosch heb ook vrienden die GERICHT zitten met kruis attennes ik geef jou 1 voorbeeld dat je voor de rechter mag zeggen in de USA worden zendammateurs (zo als bij bosbranden en de attenes van de helpverlenders) zijn stuk op handen gedragen on als er NOOD aan de man is zij kennen helpen ik illigaal op de 27mc (midland 8001 271 x 4)probeert dat ook zo tehouden JIJ HEB recht op een goede ontvangst. PS zal je morgen FOTO's laten zien
Loui (K) Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 Origineel bericht van: DVD mijn buurman is een A ammateur die heb een mast hier staan ook aardig boven het dak en een draadattenne naar een lantarenpaal van de gemente dat MAG hier in den bosch heb ook vrienden die GERICHT zitten met kruis attennes ik geef jou 1 voorbeeld dat je voor de rechter mag zeggen in de USA worden zendammateurs (zo als bij bosbranden en de attenes van de helpverlenders) zijn stuk op handen gedragen on als er NOOD aan de man is zij kennen helpen ik illigaal op de 27mc (midland 8001 271 x 4)probeert dat ook zo tehouden JIJ HEB recht op een goede ontvangst. PS zal je morgen FOTO's laten zien Ik zal dit zeker meenemen ik zeg maar zo alle hulp is welkom.Ik heb nu 8 stukken waarin staat dat ik het moet verwijderen maar nergens geven hun aan waarom (reden)dus daar ga ik zeker gebruik van maken.De deurwaarder die mij de stukken kwam brengen zij ook dat ik zeker kans maak van slagen zelfs hij vond dat dit zoals mijn situatie is kinderachtig is.Hij gaf mij een tip en daar maak ik dankbaar gebruik van. Wordt vervolgd.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 september 2009 Moderator Geplaatst: 1 september 2009 Loui, er zijn in Almere toch wel meer zendamateurs? Vraag hun eens naar hun ervaringen in Almere, en gebruik foto's van hun antenne's als voorbeeld en argument. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Loui (K) Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2009 Update: Ik ben naar de Rechter gestapt met 7 argumenten dat het wel mag.ik heb van de tegenpartij ook bericht gehad en zij hadden als Enige argument dat het ontzierend was voor de buurt en zodoende geen toestemming geeft voor plaatsing.Uitspraak 9 November.
Loui (K) Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Geplaatst: 19 december 2009 Laatste Update Ik heb de uitspraak binnen kort gezegt mijn eis is afgewezen op grond van de AV van de woningbouw vereniging.Hieruit blijkt dat mijn antenne ontzierend is voor de omgeving en daardoor geen vergunnig wordt verleend. Dat was het doorslag gevend dat ik binnen 14 dagen de antenne moet verwijderen en krijg 100euro boete per dag dat deze langer blijft staan met een max 25000 euro.Maar ik kom terug en dan staat mijn antenne nog hoger dan nu.
Loui (K) Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Geplaatst: 19 december 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ja Loui, ik zei het al eerst je machtiging halen dan sta je sterk. Dan kunnen ze niet meer met flut argumenten aankomen dat het ontsierend is. Misschien vind je de buurvrouw ook wel ontsierend voor de buurt maar die krijgt toch ook geen boete van 100euro per dag. En iets wat je nooit moet doen is dan gelijk een knoert van een antenne op je dak zetten, dat is de goden verzoeken. Houd die vereniging te vriend, en als je eenmaal toestemming hebt dan pas laten "groeien". Het is net als met bomen, die zijn in het begin ook klein Ow nee ik ga ook eerst de papieren halen en dan begin ik gewoon opnieuw maar ik kreeg een idee namelijk een buis van 4meter op een grote tegelvoet los op het platte dak daar de antenne aan en dan vastmaken (tuien) aan 4x40x60 tegels. dat mag volgens mij wel dat is dan niet bevestigt aan de woning.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen