Ga naar inhoud


3Band antenne plaatsen


Loui (K)

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Nou het laswerk is niet door mij gedaan de lasser had even met een staalborstel de las schoon kunnen maken oke een punt. maar verder is dit systeem erg stabiel en sterk.zelfs de buren vinden dit beter dan de orginele beugels van 40cm afstand.En de opzichter van de woningbouw vereniging was ook zeer tevreden over de montage.(jaja je leest het goed)Maar ik heb er een advocaat van de FNV rechtshulp opgezet hij heeft alle stukken die ik heb.hij vroeg ook om het huurcontrakt als daar niks over in staat zij hij dan redden we het aldus de atvocaat.We wachten af voorlopig staat hij mooi hoog en stevig en werkt uitsteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Na veel touwtrekken wederzijds moet ik deze antenne alsnog verwijderen,ondangs dat er hier de buren niet klagen laatstaan dat ze bezwaar hebben. het hele blok hier vind het goed behalve de Alliantie, die daar verder niks geen last van heeft en ook geen nadeel van ondervind. het is gewoon pesten (ik wil niet dat je een antenne bij huis hebt).Hoe pak ik dit Juridisch sucsesvol aan.Ik ben met N examen bezig.Ik ga in April op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

rijdende rechter een idee die heeft ook al zo iets gehad met een schotel op (aan) een flat.

Het gaat om de het vrije handels verkeer (ook radio en tv signalen vallen hier onder)

suc6

peter

Oja daar hoef je geen zendamateur voor te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

mijn buurman is een A ammateur die heb een mast hier staan ook aardig boven het dak en een draadattenne naar een lantarenpaal van de gemente dat MAG hier in den bosch heb ook vrienden die GERICHT zitten met kruis attennes ik geef jou 1 voorbeeld dat je voor de rechter mag zeggen in de USA worden zendammateurs (zo als bij bosbranden en de attenes van de helpverlenders) zijn stuk op handen gedragen on als er NOOD aan de man is zij kennen helpen ik illigaal op de 27mc (midland 8001 271 x 4)probeert dat ook zo tehouden JIJ HEB recht op een goede ontvangst.

 

PS zal je morgen FOTO's laten zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DVD
mijn buurman is een A ammateur die heb een mast hier staan ook aardig boven het dak en een draadattenne naar een lantarenpaal van de gemente dat MAG hier in den bosch heb ook vrienden die GERICHT zitten met kruis attennes ik geef jou 1 voorbeeld dat je voor de rechter mag zeggen in de USA worden zendammateurs (zo als bij bosbranden en de attenes van de helpverlenders) zijn stuk op handen gedragen on als er NOOD aan de man is zij kennen helpen ik illigaal op de 27mc (midland 8001 271 x 4)probeert dat ook zo tehouden JIJ HEB recht op een goede ontvangst.

PS zal je morgen FOTO's laten zien
Ik zal dit zeker meenemen ik zeg maar zo alle hulp is welkom.Ik heb nu 8 stukken waarin staat dat ik het moet verwijderen maar nergens geven hun aan waarom (reden)dus daar ga ik zeker gebruik van maken.De deurwaarder die mij de stukken kwam brengen zij ook dat ik zeker kans maak van slagen zelfs hij vond dat dit zoals mijn situatie is kinderachtig is.Hij gaf mij een tip en daar maak ik dankbaar gebruik van.

Wordt vervolgd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Loui, er zijn in Almere toch wel meer zendamateurs?

Vraag hun eens naar hun ervaringen in Almere, en gebruik foto's van hun antenne's als voorbeeld en argument.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Laatste Update

Ik heb de uitspraak binnen kort gezegt mijn eis is afgewezen op grond van de AV van de woningbouw vereniging.Hieruit blijkt dat mijn antenne ontzierend is voor de omgeving en daardoor geen vergunnig wordt verleend. Dat was het doorslag gevend dat ik binnen 14 dagen de antenne moet verwijderen en krijg 100euro boete per dag dat deze langer blijft staan met een max 25000 euro.Maar ik kom terug en dan staat mijn antenne nog hoger dan nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ja Loui, ik zei het al eerst je machtiging halen dan sta je sterk. Dan kunnen ze niet meer met flut argumenten aankomen dat het ontsierend is. Misschien vind je de buurvrouw ook wel ontsierend voor de buurt maar die krijgt toch ook geen boete van 100euro per dag.
En iets wat je nooit moet doen is dan gelijk een knoert van een antenne op je dak zetten, dat is de goden verzoeken.
Houd die vereniging te vriend, en als je eenmaal toestemming hebt dan pas laten "groeien". Het is net als met bomen, die zijn in het begin ook klein whistle


Ow nee ik ga ook eerst de papieren halen en dan begin ik gewoon opnieuw maar ik kreeg een idee namelijk een buis van 4meter op een grote tegelvoet los op het platte dak daar de antenne aan en dan vastmaken (tuien) aan 4x40x60 tegels. dat mag volgens mij wel dat is dan niet bevestigt aan de woning.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...